חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קריית אונו: קו אוטובוס לתחנת הרכבת בנתב”ג

 

שירות חדש לתושבי קריית אונו: קו אוטובוס מהיר מרחוב לוי אשכול דרך יהוד לתחנת הרכבת בנתב”ג ובחזרה, ישפר את הנגישות של תושבי בקעת אונו לצפון ולדרום באמצעות הרכבת.

 

ביום א’ הקרוב, 4.12.16 ייחנך קו אוטובוס חדש שיעבור דרך הרחובות לוי אשכול ובן גוריון בקריית אונו, דרך כביש 461 ליהוד ואז לנתב"ג, תחנת האוטובוס בטרמינל 3 של נמל התעופה, שם מצוייה תחנת הרכבת של נתב"ג. הקו החדש, מספר 478 של חברת האוטובוסים קווים, יתן מענה לצורך המתגבר של תושבי קריית אונו ויישובי הסביבה, להגיע לתחנת רכבת. כך יוכלו הסטודנטים להמשיך לאוניברסיטאות בתל אביב, חיפה, ובאר שבע. החיילים יוכלו להגיע ביתר קלות לבסיסי צה"ל בצפון ובדרום. קו האוטובוס יעבור גם ליד אוניברסיטת בר אילן וליד הקריה האקדמית.

מי שהעלה את הנושא לסדר היום, עוד לפני כשנתיים, היה אור מאיו, תושב בקעת אונו, והיום סטודנט באוניברסיטת תל אביב. בעת שירותו הצבאי פנה אור מאיו לישראל גל ראש העיר קריית אונו והעלה בפניו את הצורך בקו אוטובוס ייעודי, שיגיע לתחנת רכבת בקרבת מקום, כדי להנגיש את שירותי הרכבת לחיילים, סטודנטים, לטסים לחו"ל ולכל מי שרוצה להגיע למחוז חפצו באמצעות הרכבת. הקו יפעל בימי השבוע כל חצי שעה, החל מ 6:00 בבוקר ועד 22:00 וגם בימי ו’ עד השעה 14:00. ישראל גל, ראש העיר קריית אונו  הזמין את אור מאיו ללשכתו, הודה לו על היוזמה, שיבח אותו על הנחישות יוצאת הדופן שהפגין, וציין את פעילותו הרבה למען הקהילה. גל הודה גם ליעלה מקליס, ראשת העיר יהוד, על הצטרפותה לתהליך שבוצע אל מול משרד התחבורה וחברת קווים ואשר הביא להפעלת הקו החדש.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים