חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

למכבי פ”ת הולך בליגה, בגביע לא ממש

 

שבוע עמוס עבר על הבחורים של קובי רפואה. זה התחיל בסוף השבוע בליגה, ונמשך עם המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. באשר לגביע.. זה כבר סיפור אחר

 

שבוע עמוס עבר על הבחורים של קובי רפואה. זה התחיל בסוף השבוע בליגה, ונמשך עם המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. את המשחק בליגה צלחה מכבי פ״ת עם ניצחון קטן וחשוב על עירוני קריית שמונה 0:1. המשחק בצפון שוחק במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל, וחרף יכולת לא מרשימה השכילו האורחים מפ״ת ללקט שלוש נקודות חשובות במאבק בצמרת.
את שער הניצחון המתוק כבש בדקה ה-65 המחליף, דובב גבאי. לירוי צעירי שהורחק, לא יהיה זמין למשחק הגביע הערב (רביעי).  מכבי פ״ת נותרה שלישית בטבלה, בעקבות ניצחונה של מכבי ת״א על הפועל ב״ש, אולם הפער ממנה למוליכה הבאר שבעית צומק לשבע נקודות בלבד. חלום האליפות הסנסציוני חי וקיים. אמש (רביעי) אירחה הקבוצה במושבה את מכבי ת״א, למשחק הראשון מבין שניים בשלב רבע גמר גביע המדינה. הצהובים לא התחשבו בביתיים וניצחו 1:0 קטן גדול, וכך יצרו לעצמם מקדמה לקראת הגומלין בסוף החודש. את שער הניצחון כבש טל בן חיים, הקיצוני הנפלא, בדקה ה-76, לאחר שנכנס כמחליף.
בן חיים הספיק להחמיץ מהנקודה בדקה ה-90, ופספס הזדמנות להעניק יתרון נוח לצהובים לקראת המשחק השני. 
הפועל פ״ת המשיכה בחוסר היציבות שלה מהשבועות האחרונים. אחרי שהפסידה להפועל עכו בשבוע החולף, גברו המלאבסים במחזור האחרון ה-22 על מכבי שעריים 0:1. המשחק (שישי) לא התעלה לרמה גבוהה. בדקה ה-45 דניאל גרץ העלה את הכחולים ליתרון שנשמר עד לסיום. אור ברוך הורחק לקראת הסיום לאחר שספג כרטיס צהוב שני.
הפועל פ״ת מדורגת תשיעית בתום המחזור, ותצא למשחק חוץ מול הפועל ר״ג, השלישית. מכבי פ״ת סל גברים נוצחה במסגרת המחזור ה-15 של הליגה הארצית ע״י הפועל עכו 76:69. היה זה הפסד ביתי לפתח תקווראים, הממוקמים במקום העשירי בטבלת ליגה ארצית דרום. לעידן דורון, מאמן פ״ת, היו השגות על רמת השיפוט במשחק. מתן מרציאנו בלט אצל המקומיים עם 27 נקודות, גרי גנדל הוסיף עשר נקודות.
 
סל נשים- אמש נערכה הגרלת חצי גמר גביע המדינה, ובה הוגרלה הפועל פ״ת למפגש הכי קשה שיש, מול מוליכת ליגת העל לנשים, מכבי רמת חן/בליך. בחצי השני נקבע כי אליצור חולון תתמודד מול א.ס. רמת השרון. צמד המשחקים יתקיים ב-13.3 באולם קריית מנחם ברמלה. 
 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים