חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

  הפסדים מרגיזים בכדורגל. אכזבה גם בנשים

 

מכבי פתח תקווה הפסידה למכבי תל אביב בפעם השנייה בתוך שבוע 1:0, נחלה הפסד ביתי ראשון והתרחקה עד לכדי 10 נקודות מהמקום הראשון

 

החבורה של קובי רפואה אירחה במושבה (שני) במחזור ה-22 במסגרת ליגת העל את הצהובים במשחקו האחרון על הקווים של המנג׳ר שלה ג׳ורדי קרויף, רגע לפני שהוא מפנה את המקום שם לליטו וידיגאל, מאמנו החדש. אחרי האכזבה בגביע, שם עוד מכבי פ״ת יכולה לתקן במשחק הגומלין, פגשה הקבוצה מהמקום השלישי את זו שחיפשה לצמק את הפער מהפועל ב״ש בפסגה, וכנראה ששאיפות האליפות הצהובות חזקות יותר.
 
ברק יצחקי בדקה ה-57 העניק את שער הניצחון היקר למאמנו החדש ביציע. חניכיו של רפואה דווקא שלטו במחצית הראשונה והגיעו למספר הזדמנויות, כמו זו של גיא מלמד בדקה ה-24, שסחט הדיפה מראיקוביץ׳, ושוב, הקשר סמוך למחצית לא השכיל לנצל מסירה טובה של אורי מגבו. הקלישאה, ״מי שלא סופג, כובש״, הוכיחה את עצמה בפעם המי יודע כמה, כאשר ברק יצחקי העניש את המקומיים אחרי פחות משעה של משחק. במחזור הבא תתארח מכבי פ״ת אצל הפועל אשקלון, הלפני אחרונה. הפועל פ״ת נוצחה 1:0 בידי הפועל ר״ג בסופ״ש (שישי) במסגרת המחזור ה-23 של הליגה הלאומית. הקבוצה מאם המושבות פגשה באצטדיון ר״ג רחב המימדים את קבוצת הצמרת של ליאור זדה, בעלת שאיפות העלייה, ולא הייתה נחותה ממנה, אולם סבלה מנחיתות מספרית במשך יותר מ-80 דקות, לאחר הרחקתו של הבלם, בן אלגרבלי, בעקבות עבירה במרכז המגרש.
 
חרף החיסרון בשחקן שדה, לא נפלו הבחורים של ירום הוכנבוים מהאדומים, ואף הגיעו למספר הזדמנויות לא מבוטלות של גל צרויה והזרים החדשים, ביארקרטביץ׳ וסטויאנוביץ׳. בדקה ה-30 עצר שוער פ״ת, אבי איבגי, בעיטת פנדל של איתמר כהן. שש דקות לסיום הוכרע המשחק משער של חלוץ הרמת גני, דייגו סליס, עם בעיטה נאה מחוץ לרחבה.
בעקבות ההפסד נותרה פ״ת עם 28 נק׳ במאזנה, רק ארבע יותר מרמת השרון והפועל ירושלים שבאזור המסוכן. מחר (שישי) יארחו הכחולים את הפועל נצרת עילית, המדורגת במקום ה-13.
 
 כדורסלנשיםהפועל פ״ת 
 
 כדורסלנשיםהפועל פ״ת נוצחה השבוע (שני) ע״י בנות הרצליה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת ווינר אתנה. הרצליה הוכיחה עליונות ברב שלבי המשחק, בזמן שהחניכות של אלי רבי פיגרו בפער דו-ספרתי החל מהרבע הראשון, 24:11 לבנות הרצליה. צמד הזרות בפ״ת בלטו, כאשר קריסטל ברדפורד הובילה את רשימת הקלעיות עם 23 נק׳ ושבעה ריבאונדים, אשלי בברלי הוסיפה 14 נק׳. בעקבות ההפסד נפלה הקבוצה למקום הלפני אחרון, והתרחקה משמעותית ממקום בפלייאוף. בשבוע הבא (שני) תארח הפועל פ״ת את מכבי אשדוד החזקה, השנייה בטבלה. 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים