חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אנו מתחתנים אבל האם היא נאמנה לי? / ראיון פורום

 

ראיון פורום ראשון של החוקר ממודיעין: האם אשתי עוקבת אחרי? / איך מוצאים מידע על מורה מתנכלת? / אני מתחתן איתה אבך האם היא נאמנה לי?  / מדוע בעלי שומר על הנייד שלו? / השותף שלי גונב מהעסק.. איך חושפים אותו?  יש לכם שאלות לחוקר? כנסו ללינק בסוף המאמר

 

ראיון פורום ראשון של החוקר ממודיעין: האם אשתי עוקבת אחרי? איך מוצאים מידע על מורה מתנכלת? אני מתחתן איתה אבך האם היא נאמנה לי?  מדוע בעלי שומר על הנייד שלו? השותף שלי גונב מהעסק. יש לכם שאלות לחוקר? כנסו! 

 

 

האם אשתי עוקבת אחרי

שלום לך אני לא תושב מודיעין, אבל בכל זאת גם אתה אולי תוכל לתת לי מענה. אני נשוי לאשתי כבר 21 שנה ויש לנו ילדים ודירה משותפת יקרה ביותר וכן משרד ביטוח שאני המנהל והפעיל העיקרי בו. לאחרונה כמעט ואין לי ולאשתי יחסים אינטימיים ומצאתי את עצמי משוטט באתרי הכרויות ואף הכרתי אישה נחמדה רק שהיא חותרת לקשר יותר משמעותי. האמת היא שגם אני כרוך אחריה. מצד שני יש לי הרגשה שגם אשתי כאילו לא ממש עושה מזה עניין ואני חש שאולי היא חושדת ועוקבת אחרי, יש לנו רכוש רב משותף ומשרד ביטוח. האם קיים מצב שחוקר עוקב אחרי חוקר? 

 

תשובת החוקר

שלום בן שמעון ראשון לציון,

לשאלת התשובה בהחלט כן . ישנם לא מעט מצבים בהם חוקרים נדרשים לבצע בדיקה ולבחטן האם מתבצע מעקב אחר הלקוח שלהם.

אך ישנם גם אמצעים טכנולוגיים אחרים המוצמדים לרכב, לרוב באופן לא חוקי המאפשרים לעוקב לדעת היכן אתה נמצא בכל דקה .

לכן חייבים לבדוק את הרכב ות האפשרות להפעיל עוקב על מנת לאתר מעקב מאוייש המופעל עליך.

                                                   --------

 

איך מוצאים מידע על מורה מתנכלת

שלום. אנו זוג הורים ל 2 בנות הלומדות באותו ביס יסודי. בישוב הסמוך למודיעין. מזה חודשיים שאנו עדים להתנכלות של אחת המורות לבת הקטנה, התנכלות שהגיעה לפסים הזויים. אנו חושבים שהמורה שעברה מבי”ס אחר בעיר, עשתה זאת על רקע אותם קווי אופי וכניראה העבירו אותה בכוונה ועכשיו הבת שלנו היא הקורבן. מה שאנו שואלים זה, כיך ניתן לאתר מאיזה ביס היא עברה ומה היו נסיבות העברתה. תודה 

 

תשובת החוקר

שלום יוסי וחוה, אין ספק שמדובר בנושא רגיש.

ניתן לבצע חקירת רקע סמויה חוקית על מנת לברר האם אכן מדובר בהתנכלות על רקע אותם קווי אופי.

                                                                 ----------

 

 

מתחתן אבל חושד בה שאינה נאמנה

אני עומד להתחתן בעוד כמה חודשים עם בחורה שאני מאד אוהב אבל אני חושש שהיא כבר עכשיו לא נאמנה לי. האם במסגרת החקירות שלכם אפשר לבדוק את זה איכשהו? עם כל האי נעימות שבדבר, האם ניתן לשלם לחוקר שינסה לפתות אותה? האם במסגרת חקירה ניתן להגיע לאמת מוחלטת לגבי מספר גברים שאני חושד שמקיימים איתה קשר רומנטי/מיני? מה אתה מציע לי בדיוק לעשות כדי לאמת או להזים את החשדות? האם במידה ויתגלה שאני צודק ויש קשר רומנטי כזה החוקר יהיה מוכן להעיד על כך בגלוי?

תשובת החוקר

שלום רוני ב.,

התשובה שלי אליך פשוטה ביותר. השאלות שלך מצביעות שאינך בשל לחתונה . ממליץ לך להתבגר . יש חוקרים שלא יהססו לבצע מעקבים למטרה שכזו. ואף יוכלו להעיד על כך על פי חוק. ושוב ממליץ לך לא להתחתן למיועדת להתרחק ממך.

                                                ----------
 
 
 
 

 

 

הנייד הצמוד של בעלי

שלום לאדוני החוקר (נשואים 22 שנה וגרים בישוב קהילתי צמוד למודיעין. מזה מס` חודשים אני שמה לב שהנייד של בעליי צמוד אליו כל הזמן ויש לי הרגשה שהוא חושש שמה אראה הודעות או תמונות שעלולים לחשוף משהו שעלול לפגוע בזוגיות. האם אני סתם פרונואידית או שאולי יש משהו בזה ומה אתה מציע לי לעשות. לשכוח מזה או לשאול אותיו ישירות מדוע הוא מתנהג מוזר בענין זה לאחרונה. רק אציין שיחסינו בכללית מצוינים אם כי תדירות יחסי המין בינינו מזה זמן רב ירדה מאוד. ..תודה  

 

תשובת החוקר

שלום רב לך

אם בעלך איפשר לך ולבתך גישה חופשית לנייד ולפתע החליט למנוע זאת,  ברור שקיימת סיבה לכך והסתרה של דבר כלשהוא ממך. הסיבות לשינוי זה יכולות להיות רבות ושונות. במידה ומדובר ביחסי אישות מקבילים ישנם סימנים רבים נוספים המתלווים והמעידים על כך.

ירידה בתדירות יחסיי המין במקביל לשינוי בהתנהלותו ובמניעת גישה לנייד הינם בין הסימנים המעידים על כך. בחרי אחת משתי האפשרויות המתאימות לך :- שיחה ישירה וגלויה עמו בנושא או בדיקה סמויה .

במידה והנך זקוקה ליעוץ אישי נוסף, פני שוב ואענה ברצון על שאלותיך.   בכבוד רב

                                                        ----------
 
 

אני חושד שהשותף גונב מהעסק

שלום. אני חושד שהשותף גונב מהקופה. האם זה חוקי להתקין מצלמה שתתפוס אותו גונב?

 

תשובת החוקר

שלום מאיר שלוי,

התקנת מצלמות במרחב הציבורי של העסק חוקית לחלוטין. רוב העסקים מתקינים מערכת מצלמות המכסה את העסק למעט במקומות בהם עלולה להפגע צנעת הפרט.

התקנת מצלמות במקומות אלו אינה חוקית. לו הרחבת מעט על סוג העסק וכיצד התעורר חשדך יתכון וניתן היה לתת פיתרון מיידי ויעיל יותר לפתרון הבעיה.

בכל מקרה אני מאמין ביכולות וביעילות מערכת טכנולוגית לפתרון בעיות רבות וקשות יותר ובתנאי שהתקנהן תעשה באופן מושכל.

אחת ממהבעיות הבילתי נסבלות והקשות שנתקלתי  בהן היא התעללות מטפלים/ות זרים/ות בקשישים סיעודיים.

 

יש לכם שאלות לחוקר? כנסו! 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים