חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

ביקור שרת העלייה והקליטה בפתח תקווה

 

שרת הקליטה והעלייה, סופה לנדבר, נפגשה עם ראש העיר פתח תקווה

 

במסגרת ביקור שרת העלייה והקליטה, סופה לנדבר, בעיר פתח תקווה, נפגשה אתמול (שלישי), השרה עם ראש העיר איציק ברוורמן ואנשי לשכתו.

שרת העלייה והקליטה קיבלה סקירה מקיפה על מצב העולים בעיר מפי מנהלת אגף הקליטה רעיה לייכטמנוב וכן סקירה של פעילות האגף ותוכניות העבודה לשנה הקרובה.

כמו כן, נידונה סוגיית בניית מקבצי הדיור לעולים העולים החדשים על קרקע חומה והשניים סיכמו כי יפעלו ביתר שאת לקידום הנושא בהקדם.

לאחר הפגישה הגיעה השרה לאולפן המרכזי בעיר, שם קיימה יריד מידע לעולים החדשים והציגה את מגוון הפרוייקטים וההטבות אליהם זכאים העולים וכן ביקרה בבתי עסק של עולים חדשים, אשר הקימו בשנים האחרונות עסקים בליווי ותמיכת משרד הקליטה.

שרת העלייה והקליטה סופה לנדבר:
״הפגישה פנים אל פנים עם העולים החדשים היא תמיד חשובה ומרגשת עבורי. מאד חשוב לי לשמוע מהשטח על הפעילות עם העולים ולאחר מכן לראות במו עיני את העולים עצמם, התפתחותם והשתלבותם בעיר ובארץ. יחד עם ראש העיר נפעל לקידום מהיר של בניית דיור ציבורי ונסייע להקלה במצוקת הדיור החריפה בכל הארץ ובפתח תקווה״.


ראש העיר ברוורמן ״אני מודה לשרה ולצוותה על הביקור בעיר פתח תקוה.
סיכמנו לקדם יחדיו מספר יוזמות והראשון שבהם, פנייה משותפת למנהל מקרקעי ישראל על מנת לאפשר קבלת קרקעות של המינהל לבניית מקבצי דיור לעולים ולזוגות צעירים״.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים