חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

פורים בקריית אונו

 

חגיגות פורים בקריית אונו התפרסו על פני כשבוע ימים לכדי קרנבל גדול. בגני הילדים התחפשו הילדים וקיימו חגיגות ובבתי הספר חגגו הילדים ביום ששי האחרון בתחרויות תחפושות, הופעות, דוכנים, מתקני מתנפחים וריקודים.

 

חגיגות פורים בקריית אונו התפרסו על פני כשבוע ימים לכדי קרנבל גדול. בגני הילדים התחפשו הילדים וקיימו חגיגות ובבתי הספר חגגו הילדים ביום ששי האחרון בתחרויות תחפושות, הופעות, דוכנים, מתקני מתנפחים וריקודים. תלמידי בית הספר אביגדור ורשה ובית ספר עלומים קיימו תהלוכות צבעוניות – עדלאידע – ברחובות ובתיכון בן צבי הופתעו התלמידים כשסטטיק ובן אל תבורי עלו לבמה בהופעה מקפיצה.

בתנועות הנוער חגגו את חג הפורים בפעילויות פורימיות, כל תנועה על פי המסורת שלה: הצופים קיימו את הפורימון המסורתי עם קרוסלות, נדנדות, מגלשות ושאר מתקני משחקים מחנאיים(!),  בפארק אביבה ורשה, שהיה אירוע קהילתי בהשתתפות אלפי ילדים, הורים ובני נוער . תנועת צב"ר ערכה תחרויות ותחנות נושאות פרסים, בתנועת בני עקיבא התקיים שוק פורים והוכתרו בו הרב והרבנית של הסניף, ותנועת כנפיים של קרמבו ותנועת הנוער העובד והלומד קיימו פורימונים עליזים.

ראש העיר ישראל גל, רב העיר רצון ערוסי, סגן ראש העיר נפתלי כהן יחד עם תושבים רבים הגיעו בבוקר החג לכל בתי הדיור המוגן והמחלקות הסיעודיות בעיר לשמח את קשישי העיר ולהעניק להם משלוח מנות.

החגיגה המרכזית התקיימה בספורטק  קריית אונו בפני קהל של כ – 7,000 ילדים והורים  שצפו בהופעה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה, קסמים

של שחר הקוסם, הופעה של הלהקות הייצוגיות של המתנ"ס בשירה וריקודים, אטרקציות, דוכני משחקים, מתחמי הפעלה ודוכני יצירה עם תנועות הנוער, מתקנים מתנפחים, מתחם ג’ימבורי, משחקי ענק, פעילות ספורט לילדים, קארטינג, מיני גולף הולכי קביים, ועוד המון הפתעות. ראש העיר ישראל גל, ממלא מקומו רון מלכה, סגנו נפתלי כהן והמשנה לראש העיר עמי כחלון הגיעו מחופשים ולקחו חלק באירוע.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים