חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפסדים לקבוצות הבכירות, הפועל פ״ת תהיה בפלייאוף העליון

 

מכבי פ״ת שוב הפסידה 0:1, הפעם לבני סכנין, ולא הצליחה להגדיל את הפער מהמקום הרביעי. החבורה של הוכנבוים סיימה במקום החמישי, למרות הפסד בית מאכזב לרמה״ש

 

מכבי פ״ת התארחה אצל בני סכנין בדוחא, במסגרת המחזור השני בפלייאוף העליון של ליגת העל וה-28 סך הכל. החבורה של יוסי אבוקסיס יצאה כשידה על העליונה, אחרי ניצחון 1:0 קטן, בזכותו צימקו האדומים את הפער מבית״ר ירושלים הרביעית לנקודה בלבד. ניר לקס בשער בכורה בקריירה בליגת העל כבש בדקה ה-86.
 
מכבי פ״ת מנגד סופרת הפסד שלישי רצוף בתוצאה 1:0. בתום המחזור מקדימה פ״ת את בית״ר ירושלים בחמש נקודות. המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה של האורחים מפ״ת, שהחמיצו מספר מצבים קורצים. כשהיה נדמה שהמשחק הולך לכיוון של חלוקת נקודות, הביתיים חשבו אחרת. חמש דקות לסיום, מבצע קבוצתי יפהפה של בני סכנין, כאשר פיראס מוגרבי הוריד בעקב לניר לקס בתוך הרחבה, האחרון בעט כדור חזק שפגע בדוס סנטוס והכניע את דני עמוס. בסיום, חגיגות בסכנין. במחזור הבא תארח מכבי פ״ת את המוליכה, הפועל ב״ש. 
 
ליגה לאומית- הפועל פ״ת נוצחה במושבה (שישי) 2:1 ע״י הפועל רמת השרון. המלאבסים ארחו את קבוצת התחתית מהשרון במסגרת המחזור ה-30 והאחרון של הליגה הסדירה, רגע לפני הפלייאוף. חרף ההפסד, סיימו חניכיו של ירון הוכנבוים במקום החמישי המכובד, וישחקו במסגרת הפלייאוף העליון. הקהל שהגיע נאלץ להמתין 83 דקות עד שנפרץ סכר השערים, וזה היה שווה. עמירן שקלים העלה את רמה״ש ליתרון 1:0 מול קבוצתו לשעבר, אחרי טעות של אבי איבגי בשער המלאבסים.
באירקרטרביץ׳ השווה בחלוף שתי דקות בלבד, אבל המילה האחרונה הייתה של לונגו, הקשר הרומני של רמה״ש, אקס נוסף של הפועל פ״ת, שכבש בבעיטה מרחוק כעבור דקה בסה״כ משער השוויון. בסיום, ניצחון 2:1 סופר חשוב לרמת השרון במאבקי התחתית. הקבוצה מעיר המושבה כבר יכולה להתחיל לתכנן את העונה הבאה. במחזור הראשון של הפלייאוף העליון תתארח פ״ת אצל בית״ר תל אביב/רמלה הרביעית. 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים