חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שצריך לדעת על אהבה בגיל ההתבגרות

 

גיל ההתבגרות מביא עימו הרבה שינויים, פיזיים ונפשיים. מגוון דרמות שמרגישות נוראיות הרבה יותר ממה שהן באמת, עצבים, מצבי רוח, חצ’קונים, ריבים עם אמא, גוף שמשתנה, מחזור ראשון והפתעות נוספות ולא תמיד נעימות.

 

גיל ההתבגרות מביא עימו הרבה שינויים, פיזיים ונפשיים. מגוון דרמות שמרגישות נוראיות הרבה יותר ממה שהן באמת, עצבים, מצבי רוח, חצ’קונים, ריבים עם אמא, גוף שמשתנה, מחזור ראשון והפתעות נוספות ולא תמיד נעימות.

לצד כל אלה, רוב המתבגרים והמתבגרות חווים את האהבה הראשונה שלהם בגיל הזה, מה שיכול להוסיף כאבי לב ובלבול לכל החוויה. אז איך אפשר לרכך את ה"מכה"? קבלי כמה טיפים שיעזרו לך להתמודד עם אהבה בגיל ההתבגרות!

 מחשבוני אהבה – לדעת אם אתם מתאימים

כשאת מאוהבת את הכי רוצה לדעת אם הצד השני אוהב אותך בחזרה, ואם בכלל הוא מתאים לך. הידיעה הזאת יכולה לחסוך הרבה בושות, דמעות ושעות של התעסקות מיותרת בנושא. הבנות של היום יכולות לבדוק את זה בקלות במחשבוני אהבה באתרים שונים באינטרנט.


יש מספר סוגים של מחשבונים והבדיקה בהם נעשית על פי חישובי אסטרולוגיה, נומרולוגיה ועוד. ניתן להכניס שמות של בני הזוג או תאריכי לידה שלהם ולקבל את אחוזי ההתאמה ואף ניתוח מפורט של התחומים שעלולים להיות בעייתיים בזוגיות הזאת, התכונות שיתרמו להצלחת הזוגיות ובעצם – האם יש סיכוי לאהבה בין שני בני הזוג. מאוהבת במישהו? לפני שאת מתחילה לרדוף אחריו, כדאי שתבדקי במחשבון אהבה האם הוא בכלל מתאים לך!

 לב שבור

אין נערה שלא נשבר לה הלב. לצערנו, לא משנה בת כמה את, 13 או 33, אין נוסחת פלא שתרפא לך את הלב כשהבנאדם שאת אוהבת עוזב אותך, לא אוהב אותך בחזרה או שלל סיבות אחרות שגורמות ללב שלך להתרסק בגללו. זכרי שכולן עברו את זה לפנייך ועוד יעברו את זה אחרייך, וזה אולי טיפה יעודד אותך לדעת שאת לא לבד ושבסוף מתגברים על זה. דברי עם חברות, שתפי במה שעובר עלייך, התייעצי עם אחות גדולה או אמא, אל תשמרי את הכאב לעצמך.


והכי חשוב שתביני שאם מישהו לא רוצה אותך – זה לא אומר שמשהו לא בסדר איתך! לפעמים זה פשוט לא הזמן הנכון או לא החיבור הנכון, ופעמים רבות תביני שבעצם זה היה לטובתך שהאהבה הזאת לא מומשה. אולי תגלי שהילד שרצית הוא לא כ-ז-ה מציאה ושמגיע לך מישהו טוב יותר. אולי תכירי מישהו אחר ותביני שהוא בעצם "האחד" שלך.


ואל תמהרי להחליט. את צעירה וכל החיים לפנייך! תיהני מהדרך, תכירי אנשים חדשים, תתרגשי מהתחושות החדשות שמתלוות לאהבה הראשונה, הפרפרים בבטן, הציפייה לראות מישהו שאת כל כך מעוניינת בו, הכיף הגדול כשהוא גם מעוניין בך בחזרה, הדייט הראשון, הנשיקה הראשונה. כי כשזה קורה – זו התחושה הכי נעימה בעולם!

 המאמר באדיבות פורגירלס - רשת חברתית לנערות ונשים צעירות, עם בלוגים, פורומים, צ’אט ויועצים

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים