חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

סקס מחוץ למסגרת הנישואים / פורום עיתונט

 

אני נשוי מזה 8 שנים לפני הנישואים שלי, הייתי רגיל לעשות את זה - 3-4 פעמים בשבוע במינימום היום אני נשוי, אשתי יכולה רק פעם בסופ״ש , היא לא יכולה יותר, מתעייפת מהר מדי. התחלתי להכיר בנות בחוץ..  לתשובתה של קציעה, מנהלת הפורום, כנסו...

 

סקס מחוץ למסגרת הנישואים

יהב 

אני נשוי מזה 8 שנים לפני הנישואים שלי, הייתי רגיל לעשות את זה - 3-4 פעמים בשבוע במינימום היום אני נשוי, אשתי יכולה רק פעם בסופ״ש , היא לא יכולה יותר, מתעייפת מהר מדי, גומרת תמיד לפניי ואני נאשר לא מסופק. התחלתי להכיר בנות בחוץ , אני ישוכב עם שתי בנות , אל הבעייה שהבנות האלה מתחילות להתאהב בי ( הן רווקות ) כל אחת מהן וזה הכניס אותי לאן סוף שיחות לא רוצה אהבה, רוצה רק סקס נוסף מחוץ לנישואים ובלי שום קשר מעבר לכך אני מחפש בנות רק שנשכב ביחד ואני יודע גם לספק את צרכי כל אישה מבחינה מינית

 

שלום יהב,

הבעיה שלך שכיחה... אתה לא לבד בזה.

בזוגיות יש עליות ומורדות. הבריחה המהירה לסקס מחוץ לזוגיות היא מורכבת. כפי שאתה רואה התאהבות זה אחד מהבעיות הנפוצות. שלא נדבר על גילוי הבגידה שזה עלוך להחריב את עולמך.

אני חושבת שיש מקום לטיפול זוגי. להשקיע. להבין מה קרה שם שירד המינון...בחיים כמו בחיים מתפשרים לעיתים. אך שני הצדדים חייבים להבין שהתפשרות וכעת לא משנה במה עלול לגרור לתוצאות לא רצויות. לכן. לשבת לדבר להבין לנסות לפתור את הבעיה שתהיה מקובלת. לעיתים אף נישואים פתוחים יכולים להועיל. 

הבריחה לסקס מחוץ לנישואים הוא מייגע ומעייף בסוף. 8 שנים במסגרת זוגית זה לא הרבה...אתה מוותר מהר מידי. תמיד יהיו כאלו שיתנו לך את המין. לא בעיה . בכל אתר בכל רשת אינטרנטית אתה יכול למצוא.

אשאל אותך שאלה... האם יהיה לך נוח אם אשתך תקבל מגבר אחר משהו שאתה לא מסוגל לתת לה ? או שתעדיף שהיא תבקש ממך ואתה תמצא את הדרך להביא לה?

אל תוותר. ממליצה לך לא להתעצל ולפנות לטיפול זוגי מיני. ושאל את עצמך כמה זה חשוב לך וכמה חשובה לך הזוגיות.

בהבנה ענקית 

קציעה 

 

קציעה אלדר = מנחת סדנאות זוגיות ומיניות

לקביעת מועד 0509616969

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים