חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי פ”ת חילצה נקודה מהאלופה

 

המלאבסים מליגת העל קטעו יצאו עם הרבה כבוד לאחר 1:1 מכובד עם הפועל ב”ש. הכחולים של הוכנבוים הובילו על מכבי נתניה עד הדקה ה-90, אך שוב, ערן לוי, בפעם המי יודע כמה העונה, השווה לצהובים שחורים

 

 
 
 
 
מכבי פ"ת התארחה באצטדיון טרנר מול הפועל ב"ש וקהל של 15,000 צופים במסגרת המחזור ה-34 של ליגת העל. האדומים, שהבטיחו את האליפות השנייה ברצף במחזור הקודם, חגגו מול הקהל הביתי עם הנפת צלחת האליפות בתום ההתמודדות. חניכיו של קובי רפואה השיגו ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים, זאת אחרי רצף של הפסדים שקדם לכך. הפתח תקוואים, שמדורגים במקום הרביעי, עדיין יכולים להגיע למקום השלישי ולזכות בכרטיס לאירופה, כאשר ארבע נקודות מפרידות בינם לבין בית"ר ירושלים, כל זאת כשנותרו שש נקודות בקופה. המשחק בדרום הערב לא התעלה לרמה גבוהה, והיה נדמה לפרקים כי המקומיים חפצים בהעברת הזמן עד השריקה לסיום, רק כדי להניף את הצלחת. בדקה ה-7 העלה מוחמד גאדיר את הקבוצה של ברק בכר ליתרון, אחרי בישול נפלא בצ’יפ של מיכאל אוחנה. לידור כהן האורח השווה שלוש דקות לסיום בנגיחה, 1:1 בסיום. בשבוע הבא תארח מכבי פ"ת את השנייה, מכבי ת"א, כשרק ניצחון ביתי ישמור את הסיכויים לאירופה בחיים. כך או כך, גם במקרה והמלאבסים לא יזכו בכרטיס המיוחל, אין בזה כדי לגרוע מהעונה המצוינת שעשו הבחורים תחת שרביטו של קובי רפואה. 
 
לאומית - הפועל פ"ת כמעט והנחילה למכבי נתניה את הפסדה השני העונה. ירון הוכנבוים וחניכיו ארחו במושבה (שני) את העולה הטרייה לליגת העל, אך לא השכילו לנצח. כשנותרו שני מחזורים לתום העונה הסדירה, נפרדו הפועל פ"ת ומכבי נתניה ב-1:1. עבור שתי הקבוצות היה זה משחק לפרוטוקול בלבד, אחרי שהנתנייתים הבטיחו את ההעפלה שלהם לליגת העל עוד בשבוע שעבר, כשמנגד, הפתח תקוואים משוחררים ממאבקים עוד מכניסתם לפלייאוף לפני כמה שבועות. גבי קניקובסקי המקומי העלה את פ"ת ל-0:1 בדקה ה-53. כשהיה נראה כי דראפיץ’ יספוג את הפסדו השני העונה, הגיע המפציץ ערן לוי עם שער 15 אישי והשווה בדקה ה-90. העונה נחלצה נתניה מספר פעמים מהפסד בדקות הסיום, הרבה תודות לקשר הנפלא שלה. במחזור הבא יצפינו המלאבסים כדי לשחק מול הפועל עכו, השנייה, שזקוקה לנקודה על מנת להבטיח סופית את העלייה לליגת העל בצוותא עם מכבי נתניה.
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים