חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל פתח תקווה חופים הודחה בחצי הגמר

 

החבורה של אילן צרפתי לא הייתה יכולה לאלופה שבדרך. נתניה המשיכה לגמר והפתיעה את כפר קאסם

 

הפועל פ"ת  התמודדה (שישי) מול מכבי נתניה על הזכות להעפיל לגמר של ליגת החופים. בדרך למעמד היוקרתי גברה החבורה הכשרונית של אילן צרפתי על בית"ר ירושלים 4:8, למרות שנקלעה לפיגור מוקדם. צחי אילוז, ה-כוכב הבלתי מעורער של המלאבסים, הרשים עם שלושער לרשת הבית"רית. הפועל פ"ת סיימה במקום הראשון בבית מס’ 2 והקדימה את ראש העין החזקה. ברבע הגמר דילגה, כאמור, הקבוצה על פני בית"ר ירושלים, אך בחצי הגמר זו כבר הייתה אופרה אחרת מול נתניה החזקה. 6:0 מהדהד ספגו המלאבסים, שסיימו את העונה.
 
מכבי פ"ת
הקבוצה הבכירה של העיר נמצאת בעיצומן של ההכנות לעונה הקרובה בליגת העל, כשהשאיפה היא לנסות ולשחזר את ההצלחה מאשתקד. הקבוצה נמצאת בימים אלה במחנה אימון בן 10 ימים באוסטריה, והשבוע גברו המלאבסים על אריס לימאסול הקפריסאית 1:2 במבחן כוח ראשון לקיץ. רומאריו פירס בפנדל ועידן אדנני הצעיר כבשו לפ"ת. אתמול (שישי) גברה הקבוצה על זלגרסגי ההונגרית 0:3. המחנה ייחתם במשחק אחרון מול בלאדיספור מטורקיה. עונת המשחקים תיפתח באופן רשמי כבר בסוף החודש (29.7), כאשר מכבי פ"ת תצא למשחק חוץ מול הפועל רעננה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.
 
הפועל פ"ת
פעילות הקבוצה בליגה הלאומית בעונה הבאה נמצאת בספק בימים אלה, זאת לאחר שהבקרה התקציבית הודיעה למועדון כי עליו להסדיר את ענייניו הכספיים, ולא, תורד הקבוצה לליגה א’. כזכור, גם בעונה שעברה חרב הענישה הונף מעל צוואר הקבוצה, שהוסר לאחר ערעורה.
 
עם זאת, בקבוצה מאיצים את ההכנות לעונה שבפתח. המלאבסים עברו מתיחת פנים לא קטנה, כולל על הקווים. אורן קריספין קיבל לידיו את המושכות, אחרי הקדנציה המוצלחת שלו עם קבוצת הנוער. הקבוצה התחזקה לאחרונה באיציק כהן הבלם ואדריאן רוצ’ט הקשר, שניהם מהפועל עכו, כשקדם להם נס זמיר, קשרה של הפועל ראשל"צ בעונה החולפת. יחד איתם אפשר להזכיר את שלומי חנוכה, עומר חנין, חיים איצרין, עמירן שקלים ,יוני אוחיון והקשר הגיאורגי, טנגיז ציקארידזה. 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים