חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

לשכת המסחר ורשת עיתונט - שילוב מנצח

 

כשגוף מסחרי, קל וחומר גוף המאגד עסקים רבים ברדיוס רחב ממעלה אדומים בואכה גדרה, כגון לשכת המסחר, חובר לגוף תקשורת ומדיה, הרי שהשמיים הם הגבול, ואולי אפילו לא הם. נא להכיר: לשכת המסחר ירושלים והשפלה ורשת עיתונט משלבים ידיים

 

מה צריך בסך הכל בנאדם בשביל להצליח בעסקים: רבה דמיון ויזמות, כתף רחבה כמו זו של לשכת המסחר, ופלטפורמה תקשורתית שתביא אותו בכלים של העידן החדש - האינטרנט, 

וכשאומרים אינטרנט, אומרים למעשה: פייסבוק, טוויטר, גוגל, יוטיוב, אבל כל אלה לא יחזיקו מים ללא הפלטפורמה היציבה של רשת אתרי אינטרנט שרק הם להבדיל מרשתות חברתיות נזילות, רק הם יעניקו לך בעל העסק הצומח, את התמיכה היציבה לה אתה זקוק כל כך.

ועל מה בכלל אנחנו מדברים...

לפני כחצי שנה, נפגשו במשרדי הלשכה, יו"ר לשכת המסחר ירושלים והשפלה דרור אטרי, לשכה הנמצאת בתנופת התפשטות מתמדת, עם קובי כהן אור, בעליה של רשת עיתונט, רשת  אתרי האינטרנט במודיעין, ראשון ופתח תקוה.

על הפרק, העלאה לאוויר של אתר נוסף לרשת, עיתונט ירושלים וסביבותיה, וזאת כאשר, דרור וצוותו מתגייסים כדי למצב, לעדכן ולשדרג את 3 האתרים בד בד עם העלאת האתר החדש ומיצובו כאתר רציני בעיר הבירה.

במהלך חודשים אלו, נרתמו כל הצדדים, בינהם הצוות הנפלא בראשותן של חנה..... ורבקה,,,,,,,,, למלאכת הקודש והיא, הפיכת האתר החדש לפורטל חדשות מוביל בעיר, וביחד עם זאת, גם להביא את אנשי העסקים לנצלו ולהשתמש בשרותיו. הדרך רק בראשיתה והיא ארוכה, אבל הכיוון ברור.

שתוף פעולה זה שהולך להתרחב  ממש בימים אלו עם פתיחת סניף של הלשכה באיזור גדרות, ופתיחת משרדים במודיעין, יעצימו את כוחה של לשכת המסחר והיו"ר שלה שבלעדיו דבר לא היה קורה, ויביאו את הבשורה לכל דלת בית עסק בפרט וכל דלת בכלל.

ואתר עיתונט ירושלים החדש הוא רק ההתחלה, כי על הכוונת, אתר לישובי פרוזדור הבירה, מעלה אדומים ובקעת ים המלח, בית שמש וישובי עמק האלה, וכמובן סגירת המעגל מישובי גדרות ויבנה, דרך רחובות,  ומשם לרמלה לוד וחבל מודיעין

ומכאן לאתרים הפעילים: נתחיל בעיתונט ירושלים, הינוקא בחבורה, עיתונט ראשוןעיתונט פ"ת  וכמובן לוותיק בחבורה, עיתונט מודיעין  החוגג  השבוע 11 שנים לעלייתו לאוויר. 

החזון של דרור אטרי וקובי כהן אור הוא לא סודי... להפיץ את בשורת לשכת המסחר דרך רשת עיתונט לכ 2 מיליון תושבים, דבר שישנה את כל המבנה מאזורי לארצי.

ולמה בעצם כל הפרויקט הזה נועד ולשם מה נולד...  לפתוח דלת לחשיפה עסקית !

 

ולפני שנפנה לשרותי לשכת המסחר הרבים והמגוונים שהיא מעניקה לבעלתי העסקים, נתחיל  דוקא במיזם היחודי  של רשת עיתונט, קבלו את "הכה את המומחה" - פורום המומחים של רשת עיתונט

לידיעת כל בעלי העסקים הקשורים ללשכה, 20% הנחה נוספת על המחיר המגוחך מימלא.

לכניסה חצו על הקישור http://mcity.co.il/landing_pages/41

 
 

ולסיום, הנה דבר יו"ר לשכת המסחר דרור אטרי, לכבוד שתוף הפעולה והחיבור בין הרשת ללשכה:

"אחד האתגרים הידועים של בעלי עסקים, אומר דרור אטרי, "הוא התמודדות מול החשיפה של העסק, הגדלת קהל היעד ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות. לשכת המסחר, הבית של העסקים בישראל, שמחה לבשר על שיתוף פעולה ייחודי עם רשת עיתונט (ירושלים, מודיעין ראשל"צ פתח תקווה ובקעת אונו) אשר יספק מענה בדיוק עבור אתגרים אלו! הדלת שתיפתח עבורכם תביא לחשיפה אישית, מקצועית ועסקית!"

מעניין אתכם לשמוע? רוצים פרטים נוספים? לחצו כאן!

http://www.jerccom.co.il/פותחים-דלת-לחשיפה-עסקית/

לקבלת חדשות, עדכונים שוטפים, מידע אטרקטיבי והטבות עבור בעלי עסקים, עשו לנו לייק והצטרפו לעמוד! https://www.facebook.com/jerccom/

 

    שרותי לשכת המסחר המגוונים

שירותים עסקיים
 
 

 חג שמח ושנה טובה 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים