חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

עברי לידר בפסטיבל הבירה של פתח-תקוה

 

מעל ל-40 סוגי בירה שונים מהארץ ומחו”ל יחכו לציבור הרחב בפסטיבל הבירה השני של העיר פתח-תקוה. אלפי אנשים שנהנו בשנה שעברה, צפויים להגיע לחגיגה וליהנות מטעמים חדשים וממוזיקה איכותית של עברי לידר. 

 

מעל ל-40 סוגי בירה שונים מהארץ ומחו"ל יחכו לציבור הרחב בפסטיבל הבירה השני של העיר פתח-תקוה. אלפי אנשים שנהנו בשנה שעברה, צפויים להגיע לחגיגה וליהנות מטעמים חדשים וממוזיקה איכותית של עברי לידר. ראש עיריית פתח תקוה, איציק ברוורמן: "אנו ממשיכים במסורת ומקיימים אירועים לרווחת הציבור כולו. זהו בהחלט אחד מאירועי השיא של הקיץ".

במוצאי שבת, ה-11.8.18 יתקיים פסטיבל הבירה השני של פתח-תקוה שיהיה לחגיגת הבירה והמוזיקה המרעננת של הקיץ. הפסטיבל יכלול אירועי מוזיקה ומופע אלקטרוני של הזמר והיוצר עברי לידר עם DJ תומר מייזנר. לצד הקמת מתחמי בירה בהם יוצגו מעל ל-40 סוגי בירה שונים מהארץ ומהעולם, יוצבו דוכני מזון וירידים. האירוע יתקיים ברחוב השחם, שנחשב לאחד מאזורי הבילוי וחיי הלילה המובילים בישראל ובו עשרות מסעדות, פאבים ובתי קפה.

האירוע פונה לקהל של צעירים, צעירים ברוחם, סטודנטים וכלל חובבי תרבות הבירה והקולינריה בארץ ולהעניק להם חשיפה לסוגים ולטעמים שונים של בירות וכן לאופן הכנתם. לאורך כל הפסטיבל יוצגו סוגי הבירות המגוונות, ארץ מוצאן ואופן הכנתן תוך דגש על תרבות השתייה הנכונה. 

ראש עיריית פתח-תקוה, איציק ברוורמן אמר "פסטיבל הבירה הוא אחד מאירועי השיא של הקיץ שאותו אנו מקימים על טהרת האהבה לבירה, למוסיקה ולשמחת חיים. אני מזמין את כולם להגיע לפסטיבל וליהנות מחוויה קולינרית ותרבותית ".

ראש אגף אירועים רון כץ "פסטיבל הבירה פונה לקהל הצעירים בעיר ובסביבה, ומתקיים באזור התעשייה רמת סיב, שהפך כבר מזמן לאזור בילוי אטרקטיבי. הערב יחתום שפע של אירועי הקיץ שקיימנו בעיר ואין לי ספק שגם ערב זה יהיה שמח ומהנה. אל תחמיצו!!".

הערב בארגון וניהול אגף אירועים בראשות חבר ההנהלה רון כץ ובניהולה של אלה איגלר.

האירוע יתקיים בחניון השחם, בין השעות 01:00-20:30.

הכניסה למתחם חופשית מגיל 18.

 צילום אבי נישניבר

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים