חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מפקחים על המעונות הפרטיים

 

פיקוח על מסגרות החינוך לילדים מגיל לידה ועד גיל שלוש. ראש העיר מוציא לפועל את המדיניות בדבר פיקוח על מעונות פרטיים

 

לאור הנחיית ראש העיר איציק ברוורמן, פועל האגף לגני ילדים להרחבת האחריות על מוסדות החינוך בגיל הרך לכל הגנים הפרטיים והציבוריים, החל מגיל לידה ולהקמת המחלקה לפיקוח על המעונות.

לפני כשבועיים הודיע ראש העיר ברוורמן על הקמת יחידה במנהל החינוך העירוני, שתפעל לפיקוח על הגנים הפרטיים, בתחומים ובאופן שהחוק מאפשר לפעול. מינהל החינוך יציע לגנים הפרטיים להצטרף למסלול פיקוח של הרשות שיכלול מתן שירותים בתחומי הבטיחות, ההדרכה וכמובן פיקוח ובקרה, קיום ביקורים מתוכננים וקיום ביקורי פתע. תנאי להצטרפות תהיה התקנת מצלמות בגן.

כחלק מהשינוי ולאור הקמת היחידה,שם האגף לגני ילדים ישנה את שמו ל"אגף לגיל הרך" או "האגף הקדם יסודי" ויקים בתוכו מחלקה שתפקח על כל מוסדות החינוך מלידה ועד גיל שלוש הקיימים בפתח-תקוה,שיסכימו להצטרף למסגרת הפיקוח העירוני. 

בישיבת מועצת העיר הקרובה תוגשנה בקשות להקמת המחלקה שתכלול מנהלת מחלקה ומנהלת מדור. המחלקה תפעל בין היתר לקיום קורסים של עזרה ראשונה, קורסים בהתפתחות הילד והכשרות נוספות אשר יימצא לנכון להפעיל בקרב המעונות על מנת לקדם מענה מיטבי בקרב ילדי הגיל הרך בעיר.

איציק ברוורמן, ראש העיר "חמש השנים הראשונות בחיי הילדים מלאות בהתרחשויות ובהתפתחויות, הן מבחינה שכלית, הן מבחינה מוטורית והן מבחינה רגשית ולכן בשנים אלו חשוב לוודא כי לצד הילדים תהיינה דמויות מקצועיות משמעותיות. העירייה תפעיל את סמכותה רק בגנים הפרטיים שישתפו פעולה וייענו לדרישות שיובאו בפניהם ותפרסם את שמות הגנים עליהם יחול הפיקוח". 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים