חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יהוד מונוסון : חוברת חוגים לכל החוגים העירוניים

 

חוברת החוגים העירונית מחולקת לתושבי העיר בדיור ישיר  וניתן למצוא בה מגוון רחב של חוגי ספורט, מחול, תנועה,  יצירה והעשרה לרווחת התושבים  

 

עיריית יהוד מונוסון יצאה ביוזמה חדשה לקראת פתיחת עונת החוגים  והחליטה לאגד בחוברת אחת את כל החוגים העירוניים במתנ"ס העירוני, בחברה הכלכלית ובאגודות הספורט העירוניות.  מטרת החוברת המשותפת הינה לרכז במקום אחד את המגוון החוגים העירוניים על מנת להקל על התושב את הבחירה.

בחוברת מצוי מגון רחב ואיכותי של חוגים  לבני כל הגילאים החל מחוגי ספורט, תנועה, מחול, תאטרון, שחמט, אומנות ועוד.

חידוש נוסף הינו האפשרות ליצור קשר ולהירשם לכל חוגי הספורט באמצעות מספר טלפון אחד 6284* לנוחות הנרשמים. החוברות חולקו בדיוור ישיר לבתי התושבים.

ראש העיר יעלה מקליס אמרה כי, "אנו פועלים באופן מתמיד  על מנת לשפר את השירות לתושבים שלנו תוך איגום משאבים.  כשהדגש הינו על מדיניות עירונית כוללת המעניקה מטריה עירונית לכל הפעילויות בעיר. חוברת החוגים החדשה הינה כלי ביצועי ליישום המדיניות הזו ומהווה שלב נוסף בהנגשת העשייה העירונית לתושב".

מקליס הוסיפה כי,  "אנו בעיריית יהוד מונוסון פועלים לטפוח וקידום הדור הצעיר על מנת להעניק להם ולכל התושבים סביבה תרבותית עשירה המותאמת לכל אחד ואחת , לכל גיל ולכל תחום עיניין.  הפעילות , שמובילה העירייה, בשיתוף פעולה מבורך עם המתנ"ס העירוני, החברה הכלכלית ואגודות הספורט העירוניות , הביאה לבנייתו של  מערך חוגים רחב ומגוון פעילויות שיאפשרו לכל ילד, נער ובוגר למלא את זמנו הפנוי בחוויות והנאות. אני מזמינה אתכם ואת ילדכם להצטרף לחוגי ההעשרה והשכלה, לחוגי המחול, הספורט והיצירה והחנינות מרגעים של הנאה וכיף"

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים