חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:  28 באפריל – 4 במאי 2017    

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 28 באפריל – 4 במאי 2017   

 

 טלה

הצד הטוב של השבוע מתבטא ביצירתיות רבה. עם זאת, הצמידות של הכוכבים אוראנוס-מרקורי מזלכם עשוי לסחוף לקיצוניות, לאי שקט, לעצבנות ולנמהרות. לכן מתנו את התגובות שלכם. סגלו תקשורת קסומה, מאופקת ואותנטית. שימו לב, כוכב התקשורת מרקורי יפסיק את נסיגתו במזלכם רק לקראת יום רביעי, לכן במקום לקחת דברים למקום של אגו, קחו אותם למקום של איפוק ואחריות.

 

שור

מיקום השמש במזלכם עשוי להיטיב עימכם. השבועות הבאים מרמזים על תהליכי בנייה טובים שיש בהם דפוסים חדשים, התפתחות אישית וכיווני חשיבה פרקטיים. המישור היצירתי-תקשורתי שלכם מקבל תאוצה מבורכת. הפסקת נסיגת התקשורת מרקורי במיקום לא נוח מבחינתכם מצפה מכם כי יש למתן את השפעתו  בדרך של מודעות והתרסנות, ולשמור בעיקר על דיסקרטיות. 

 

תאומים

שאלות על עתידכם ועל תכלית החיים יעסיקו אתכם. אל תזלזלו בתזונה נבונה והקפידו על פעילות גופנית, זאת כדי לרסן את נטייתכם לעצבנות ולחוסר מנוחה מהותי. על הפרק עולה מיזם חשוב. גלו חברותיות ופתיחות, אלה יעזרו לכם לעבור את התקופה בפחות כבדות ובדידות. הפסקת נסיגת כוכבכם מרקורי לקראת יום רביעי מצפה מכם  לגלות סבלנות וגמישות, ולהימנע מהחלטות מחייבות.

 

סרטן

זהו זמן של עיכול תהליך והתבוננות לעומק בחייכם ממקום בוחן וללא פשרות, כמו גם השלמה עם העבר וההווה, לקראת תהליך של ישן-חדש. יש לכם הזדמנות להיערך בהתאם, לתקן עכשיו דברים תלויים ועומדים ולטפל במה שמפריע. מצד שני, אתם משדרים חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה. אל תיכנסו למעגל החרדה, שיש מי שדואג להכניס אתכם אליו.

 

אריה

פעילות תובענית עשויה לגרור תשישות, שימו לב לבריאותכם והרגשתכם בימי תחילת השבוע.  כדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע! אתם נתונים במצב רגיש וצריכים להנמיך ציפיות. קשרי ידידות איכותיים יצבעו את חייכם בצבעים מבטיחים. יש לכם ראש פתוח, הרבה רעיונות ולא מעט מזל, אלה יסייעו לכם לעבור את התקופה הזאת בשלום. רעננו קשרים איכותיים.

 

בתולה

הפסקת נסיגת כוכבכם מרקורי לקראת יום רביעי עשויה להעיד כי השבוע אתם נדרשים לפעול בתושייה. דאגו שהקרקע תהיה מוכנה לכל תוצאה והיו בטוחים ביכולתכם לעמוד בלחצים מתישים. דברים חשובים עומדים עכשיו על הפרק, אל תתנו לאף גורם מלחיץ לקלקל לכם. בתוך שבוע תוכלו להשתחרר מכל מה שהציק או העיק עליכם לאחרונה. ההתחדשות הזאת תיטיב עימכם.

 

מאזניים

רבים מכם נאלצים להתמודד עם אילוצים כאלה ואחרים שעשויים לגרור להסלמה ולשחיקת כוחות. התקופה מרמזת על התמודדות מתישה בבעיות קיומיות. בנוסף, ימים אלה מתריעים מפני עימות כוחני. כדאי לפנות למרכיבים מהסוג שאמורים לשאת אנרגיה מכוננת של פתיחות ונגישות. התחברו לעוגן ולשגרה, שמעניקים לכם תחושה של שייכות וביטחון. כמו כן, שימרו על איזון.

 

עקרב

שינוי הכרתי גדול בקשר זה או אחר ידרוש התייחסות מחייבת יותר. אתם עשויים להתקדם בזכות עבודה אחראית, מדויקת ואינטליגנטית - שהרי חוכמה, הבנה ובהירות מחשבה, הן תכונות המאפיינות אתכם. רבים מביניכם כבר נמצאים בעיצומו של תהליך שינוי, והתחברותם של השמש ושל פלוטו מסיימת אותו למעשה. גישתכם הרגילה – שמירה על מרחק והסתרת הרגשות – תוכיח את עצמה כרגע.

 

קשת

חשים לכודים? לוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור, במיוחד בימי סוף השבוע, וכן בימים שלישי ורביעי. זה תמיד עוזר. הפסקת נסיגת התקשורת מרקורי מצפה מכם לנהוג זהירות בענייני כספים ורכוש. בנוסף, יש לגלות מעשיות, ולהיות מוכנים לגילוי של תחושות מצוקה בנוגע למקורות הכנסה וללחצים במערכות יחסים רגישות. ענייני נסיעות וחו"ל דורשים זהירות ומודעות.

 

גדי

רבים מכם נמצאים בעיצומו של תהליך שינוי. הצד הפסיכולוגי אומר שצריך לנקות את השטח לגמרי, כדי לאפשר לדברים חדשים לצמוח. רבים מכם נכנסים, או כבר נכנסו, לתהליך של טרנספורמציה ושינוי עמוק, המביאים לתהליך של התחדשות. החודש הקרוב מרמז על מהפך חשיבתי ועל תחושה חזקה של גורליות, שתאפשר תהליכי בנייה טובים. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית.

 

דלי

ענייני בית, משפחה או קריירה מדגישים את השבועות הבאים. לכן סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו, אוזלת. פתאום הכל נראה שברירי ולא יציב. כדאי שתשימו לב למידע שמגיע אליכם. שימרו על דיסקרטיות. מתנו את הדרישות מעצמכם, הניחו בצד כל דבר שגורר מניפולציות שעלולים לפעול כבומרנג. אתם זקוקים לשינוי ולחידוש, אך גם נוטים לאבד את סבלנותכם ביתר קלות.

 

דגים

החשיבה שלכם נכנסת להילוך מהיר וחד, תיהנו מעוצמה מתחדשת וממפגשים עם חברה שעונה על ציפיותיכם. הפעילים ואנשי העסקים שביניכם חדורי מוטיבציה ותקווה ועסוקים בנסיעות ובקידום יזמות ברוכה, בתקווה שהיא מייצגת גם את הגישה הפרקטית והמעשית. בכל הקשור למגעים עתידיים, חשוב לשמור על מידה מסוימת של גמישות ושל פתיחות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים