חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

 Slide Park  מגלשות ענק

 

פתח תקוה פותחת את החופש הגדול עם האטרקציה של קיץ 2017 יום חמישי ה-6/7 בפארק הגדול בין השעות 23:00-16:00

 

Slide Park  מגלשות ענק הוא אירוע פתיחת הקיץ של העיר פתח תקוה. מתנפחי ענק אתגריים, רטובים ויבשים, מגלשת ענק גבוהה במיוחד (12 מ’), מסיבות קצף ומופע מלהיב של כוכבת הנוער נועה קירל וכן של רוי בוי כוכב הילדים.

אירוע הקיץ יתקיים ביום חמישי ה-6/7 בפארק הגדול בין השעות 23:00-16:00 ויכלול מגלשות ענק, מסיבות קצף, מתחם מתנפחים לילדים קטנים, ג’ימבורי, מתחם פעילות נגיש לילדים בעלי צרכים מיוחדים, פינות זולה ודוכני מזון.

8 מתקנים מתנפחים ייחודיים ועוד 6 מתקנים מתנפחים לילדים קטנים יוצבו בפארק. בין המתקנים: מגלשת סופר קמיקזה (גובה 9.5 מ’), מגלשת סופר אקסטרים (גובה 10 מ’), מגלשת "נפילה חופשית" (12 מ’), מגלשת Godzila, מגלשת קיר, Water run ועוד.

השנה, מגלשת הגודזילה בה גולשים עם אבובים- (גובהה 8 מ’, אורכה 16 מ’) תחובר לשלוש מגלשות רחוב שכל אחת אורכה 25 מ’, כך שחווית הגלישה הינה ארוכה ואקסטרימית במיוחד. גם במגלשת סופר אקסטרים, שגם בה גולשים עם אבובים תהיה חווית גלישה מהנה במיוחד. גובה המגלשה 10 מ’, אורכה 30 מ’ והיא מתחברת למגלשת רחוב שאורכה 25 מ’. כל מתקן שוקל כטון וזמן הניפוח שלו נמשך מספר שעות, בהתאם לגודלו.

שעות האירועים:

בשעה 17:00 המופע של רוי בוי

בשעה 18:00 המופע של נועה קירל

בשעה 20:30 מסיבת קצף עם DJ Spikes

בשעה 21:30 מסיבת קצף עם DJ Vini Vici

ראש העיר איציק ברוורמן "אירוע הקיץ הינו אירוע שיא הפותח את אירועי החופש הגדול.  השנה שידרגנו את חוויית השימוש במתקני האקסטרים והם גבוהים ומהנים במיוחד. בנוסף לאירוע זה יתקיימו בעיר אירועי "תשע בכיכר" ושפע של הטבות קיץ במסגרת פרויקט "נוער 10 שהתרחב גם לציבור הילדים והגמלאים. אני מזמין את כל הציבור לבוא וליהנות, ומאחל לכל התלמידים חופשה

מהנה ובטוחה".

רון כץ "לאירוע המרכזי של פתיחת הקיץ החלטנו השנה לקיים הפנינג Slide Park מגלשות ענק, מסיבות קצף עם הדי ג’יי המובילים ומופע מיוחד עם כוכבת הנוער נועה קירל. אני מזמין את כל התושבים להגיע וליהנות מאירוע קייצי, רטוב ומלהיב במיוחד".

האירוע ביוזמת והפקת אגף אירועים בראשות חבר המועצה עו"ד רון כץ ובניהולה של אלה איגלר. בשיתוף תכנית עיר ללא אלימות ואגף חברה, נוער וצעירים.

מתקני המבוגרים הם החל מגובה 1.40מ’/1.30מ’ (תלוי במתקן), בבגדים ובנעלי ספורט/יחפים (לא כפכפים וסנדלים עם אבזמים, מסיבות בטיחותיות).

הכניסה לפארק חינם בהרשמה מראש באתר העירייה, וזאת על מנת לווסת את כניסת הקהל לפארק.

פרטים נוספים באתר העירייה ובפייסבוק העירוני.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים