חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

מקדמים את הסחר הבינלאומי

 

לכבוד יום ירושלים וציון 50 שנה לאיחודה של העיר, נחתם הסכם שיתוף פעולה בין סגן נשיא המועצה הסינית, זאנג אקספי Zhang Xiaofei לבין נשיא לשכת המסחר, מר דרור אטרי, לקידום הסחר הבינלאומי של מחוז חרבין.

 

ביום ירושלים, בו ציינו 50 שנה לאיחודה של בירת העם היהודי, נחתם הסכם שיתוף פעולה בין סגן נשיא המועצה הסינית ז’אנג אקספי ( (Zhang Xiaofei) לבין נשיא לשכת המסחר, מר דרור אטרי, לקידום הסחר הבינלאומי . שיתוף פעולה זה, הינו צעד חשוב בקידום הסחר הבינלאומי, ומהווה תשובה מנצחת לאונסק"ו, ולכל מי שמבקש לבטל את עצם קיומו של העם היהודי בישראל.

חרבין היא עיר הבירה של הפרובינציה הצפונית ביותר בסין, פרובינציית Heilongjiang, הגובלת במונגוליה וברוסיה בצידה המזרחי, וכמו כן היא העיר המאוכלסת (למעלה מ- 5 מיליון תושבים) והמתועשת ביותר בצפון- מזרח סין. חרבין היא העיר החשובה ביותר בפרובינציה הצפונית, ומהווה מוקד כלכלי חשוב בצפון מזרח סין. הסחר הבינלאומי שלה מוערך בכ- 6.5 מיליארד דולר בשנה.

במסגרת ההסכם הוחלט כי הצדדים יארגנו ויחליפו ביקורים של משלחות מסחריות וקבוצות לימוד של פרויקטים מהחוגים הכלכליים והמסחריים, ויציעו את כל השירותים הרלוונטיים. נוסף על כך, הוחלט כי הצדדים יציעו תמיכה וסיוע בארגון תכניות הכשרה, בסמינרים על פרויקטים משותפים, תערוכות, כנסים, ספרות של מוצרים חדשים וטכנולוגיה חדשה. באמצעות התקשרות קבועה, העברת מידע ויצירת הזדמנויות סחר, יתקיים שיתוף פעולה כלכלי שיפרה את שתי המדינות.

 נשיא לשכת המסחר מר דרור אטרי וסגן נשיא המועצה הסינית ז’אנג אקספי ( (Zhang Xiaofei)

דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר בירושלים, מציין ש"שיתוף פעולה זה, הוא עוד אבן דרך משמעותית, בקשרים הייחודים שרוקמת לשכת המסחר ירושלים עם מדינות בעולם. אנו שמחים להוביל את שיתוף הפעולה עם מחוז חרבין, ובטוחים כי הוא יניב צמיחה כלכלית לבעלי העסקים בשתי המדינות. לשכת המסחר ירושלים, משקיעה את מרצה בפיתוח הזדמנויות כלכליות חדשות, בקידום שיתופי פעולה ייחודים וביצירת הסכמי סחר בינלאומיים. באופן הזה, היא מובילה את בעלי העסקים והסוחרים בירושלים, אל עבר עתיד כלכלי, חברתי ואישי טוב יותר."

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים