חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי פ-ת כדורסל רוצה ליגה לאומית

 

הקבוצה מהליגה הארצית תנסה השנה להעפיל לליגה השנייה, ולשם כך צורפו מספר שחקנים מסקרנים. קבוצת הנוער בכדורגל של המועדון חתמה טורניר מוצלח בהונגריה

 

קבוצת מכבי פ"ת בכדורסל החליטה ללכת השנה עד הסוף במטרה להיאבק על העפלה לליגה הלאומית. הכחולים, שמשחקים בליגה הארצית מחוז דרום צירפה לאחרונה מספר שחקנים מסקרנים, ביניהם הגארד אור זינדרמן, שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חיפה מהלאומית, דן שפי ממכבי בת ים וצאלי נוימן ממכבי רעננה.

גולת הכותרת בקבווצה השנה היא שילובם של שחקני הבית בבוגרים. נדב נאור ורז אלבז חזרו לכחולים, מתן כהן ימשיך לעונה נוספת, כשגם רון גוטמן, גל צלניק ואופק לוי ישולבו העונה.

כדורגל

הקבוצה הבוגרת של המועדון טרם התגבשה ליחידה אחת, ועושה רושם שדרושה עוד כימיה בין השחקנים החדשים של המלאבסים, אם ברצונה של הקבוצה לחזור על עונת 2016/17. בשבוע האחרון נוצחה הקבוצה 3:0 ע"י מכבי ת"א במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו. בתום המחזור הרביעי הקבוצה עומדת על מאזן של 2 ניצחונות ו-2 הפסדים

במכבי ת"א בלט החלוץ האיסלנדי, וידאר קיארטנסון עם שלושער, ואלמלא יכולת טובה של צחי גיגי בין הקורות בפ"ת, התוצאה הייתה יכולה להיות אף גבוהה יותר. נדמה שההפסד לצהובים לא נמצא כרגע בראש מעייני קברניטי מכבי פ"ת, זאת מאחר ונאור פסר, שסובל מקרע חלקי ברצועה, ייעדר לתקופה של בין 6 ל-8 שבועות. עודד אלקיים וארי מגבו נפצעו אף הם והתווספו למסדר הנעדרים.

היום (ראשון) הגיע להתרשמות בקבוצה החלוץ הצרפתי גרגורי טאדה בן ה-30. טאדה שוחרר מקבוצת קטאר ספורט, במדיה כבש 11 שערים, כשלפני כן הספיק לשחק בסטיאווה בוקרשט, שם הבקיע 8 שערים ב-24 הופעות.

כבר בסופ"ש הקרוב ייערך מחזור הפתיחה בליגת העל, כאשר מכבי פ"ת תצא לאשדוד למשחק מול מ.ס. המקומית, בתקווה לפתוח ברגל ימים את עונת המשחקים 2017/18.

נוער

קבוצת הנוער של מכבי פ"ת רשמה ציון דרך מרשים, אחרי שסיימה במקום השני המכובד בתום הטורניר הבינלאומי שנטלה בו חלק בהונגריה. חניכיו של אורי אוזן גברו בפתיחת הטורניר 0:2 על הונבד המקומית, כשבהמשך סיימו ב-0:0 מכובד עם ווסט ברומיץ’ האנגלית. במשחק הגמר, שנערך בשבוע החולף, נוצחו הצעירים 2:0 בידי פרטיזן בלגרד. כעת, יוכלו שחקני הנוער של המועדון להתרכז בליגת העל לנוער המקומית, ולקוות לשחזר את העונה המוצלחת מאשתקד.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים