חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

פתיחת שנת הלימודים תשע”ח

 

ראש העיר ברוורמן ”היום הראשון לפתיחת שנת הלימודים הוא יום חג עבור כולם!” 

 

ראש העיר איציק ברוורמן סייר ביום שישי ה-1.9 בבתי ספר ובגנים, יחד עם סגן רה"ע הממונה על החינוך הדתי איציק דיעי, מנהל מינהל החינוך רמי הופנברג, נציגי ועד ההורים המרכזי וראשי אגפים, בבתי הספר ובגנים.

במהלך היום ביקר ראש העיר עם הפמליה בבית ספר אריק איינשטיין שם קבע את המזוזה במבנה החדש אליו נכנסו תלמידי בית הספר הצומח בניהולה של פזית רייכר והשתתף בטקס החגיגי לכיתות א’, משם המשיך לביה"ס הצומח ע"ש יצחק נבון, בניהולה של רחל אדרי, השוכן במבנה הזמני ברחוב ראשון לציון ונפגש עם בנו של נבון ז"ל, ארז נבון אשר כיבד את הטקס בנוכחותו. ארז נבון סיפר כי מכל שלל העיסוקים המכובדים של אביו הוא היה הכי גאה בהיותו מורה. אביו האמין בחינוך ובהוראה והמשפחה נרגשת עד מאד כי בפתח תקוה בחרו להנציח את זכרו של אביו בקריאת בית ספר על שמו.

רה"ע המשיך לטקס חנוכת המבנה החדש והמודרני של התיכון השש שנתי ע"ש יצחק שמיר אליו הגיע בנו של שמיר ז"ל – השר לשעבר יאיר שמיר אשר קבע את המזוזה וגזר את הסרט למשכן החדש. תיכון שש שנתי שמיר בניהולה של אמירה רוזין שוכן ברחוב האחים בכר 3, במבנה חדיש ומודרני המתאים ללמידה ברוח המאה ה-21.

 

רה"ע ביקר גם באודיטוריום החדש של תיכון שש שנתי ברנר - פיינשטיין ובירך את התלמידים וצוות המורים בניהולה של מיכל מרדכי ריכרט, ומשם המשיך לביקור קצר בגן פנינה (חינוך מיוחד) ובגן יובל ברחוב הארי הקדוש שם מלמד גנן (ולא גננת) היחיד בעיר. הגנן אייל מקמל וילדי הגן קיבלו את פני האורחים בשירים לקראת שבת.

ראש העיר המשיך לבית החינוך אורי אורבך בניהולה של ליאת אילון ונכנס לכיתות לברך את התלמידים, ובסיום היום אף ביקר בבי"ס הדר בניהולה של יפעת ליצקי ופגש את התלמידים עם סיום יום הלימודים הראשון.

כזכור למעלה מ-58,000 תלמידים פתחו את שנת הלימודים בפתח תקוה, ולמעלה מ- 170 מיליון ש"ח הושקעו בבניית מוסדות חינוך חדשים ושיפוץ מבני חינוך קיימים.

ראש העיר ברוורמן "היום הראשון לפתיחת שנת הלימודים הוא יום חג עבור כולם! התרגשתי מאד לפגוש את תלמידי העיר, מילדי הגן ועד תלמידי התיכון, ביום הראשון ללימודיהם. השקענו השנה מיליוני שקלים בבנייה, שיפוץ, איבזור והכשרת אנשי החינוך ואנו יכולים להיות גאים במוסדות החינוך המתקדמים והמפוארים מסוגם בארץ ובחינוך המעולה הקיים בעיר. אני מאחל שנה טובה לכל תושבי העיר והצלחה רבה לכל התלמידים ואנשי החינוך בעיר".

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים