חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  5 – 11 בינואר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 5 – 11 בינואר 2018

 

 טלה

השבוע יודגש הצד הביקורתי והפרקטי של החיים, והדבר יעיד על תחילתה של אנרגיה הטומנת בחובה אחריות ותובענות. אנשי העסקים שבכם ישלבו יוזמה שתזמן לכם אתגרים. עם זה, עליכם להקפיד ללמוד את כללי המשחק ולבחור מסגרת מחייבת שתאפשר לכם להיות שקולים ואחראים. דאגו שהקרקע תהיה מוכנה לכל תוצאה, והיו בטוחים ביכולתכם לעמוד בלחצים מתישים.

 שור

ימים אלה חשובים לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים. בימי סוף השבוע ותחילתו תחוו ימים הישגיים, בהם תשתפר ההרגשה ותחזרו לפרופורציות הנכונות. קשר שיצרתם עם מישהו בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות, או שאנשים בעלי עוצמה יצרו אתכם קשר ותהיה אווירה של התחדשות ולקיחת סיכונים. סגלו גישה רצינית ואחראית.

 תאומים

לתאומים חסרי המנוח אין סבלנות ללחצים ולעומסים המלווים תקופה זו. סוף השבוע ותחילתו עשוי להתיש אתכם. חוסר הוודאות שאופף אתכם נותן בכם נטייה להיות קצת ביקורתיים, חריפים, ציניים וחדים, כמו גם לתקשורת אגרסיבית ועימותים עם סמכויות או הסביבה. שימו לב למחצית השנייה של השבוע. בינתיים מומלץ להיות ענייניים ומחושבים ולהימנע מסיכונים עתידיים.

 סרטן

מערך הכוכבים עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. מערך הכוכבים מול מזלכם עשוי להכניס אתכם למצבי מתח ומשבר, במיוחד אלה המתמודדים עם מצבי משבר ו/או קונפליקט. למרות שמצבכם משתפר, אתם חשים לעיתים שהדברים תקועים. אין כל נכונות להתפשר והתגובות קיצוניות, תוך שימוש בדרכים לא לגיטימיות. בכל מקרה, אי אפשר להימנע מעימות.

 אריה

מומלץ לא להעמיס על הגוף טרדות פסיכוסומטיות, שכן חולשה ועייפות עושים אתכם פסימיים ומלאי דאגות לא מוצדקות. מאחר שענייני בריאות ועבודה יעמדו על הפרק, מומלץ להתעסק בפעילות ספורטיבית. ייתכן שאתם מתמודדים עם יותר מדי תסכולים בגלל דברים שלא מסתדרים. אתם מרגישים צורך לחפש דרכים חדשות ולהפתיע, אבל תתאכזבו אם הדברים לא יסתדרו כרצונכם.

 

בתולה

צפויות חדשות מעודדות, במהלך החודש יש אפשרות לקבל הצעה מעניינת ולשקול אותה. מומלץ לנצל את הפן העסקי אבל גם לגלות רמה גדולה של מעורבות חברתית. אתגר אינטלקטואלי חדש ילהיב ויפעיל אתכם. המישור הסקסי/רומנטי: מעלה רבים מכם לגבהים מרשימים. חיי חברה יתפסו חלק חשוב בחייכם, מצב שיוציא אתכם מהשגרה שבה הייתם נתונים בחודש שעבר.

 מאזניים

תיתכן רגישות על רקע קונפליקט משפחתי ו/או מקצועי. אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה, שכן בקרוב תעלה אפשרות שתוכל להתאים בדיוק לצרכים שלכם. מודעות: בימים אלה נבחנות מערכות היחסים שלכם. יש נטייה לעצבנות ולחוסר שקט ביחסים, צורך חזק ופתאומי בחופש אישי, ואולי גם קצרים בתקשורת כשדברים לא קורים כפי שרצינו ותכננו. מה עושים ? מתאפקים.

 עקרב

אלה הם ימים הנוטעים בכם תקוות מחודשות. זוהי תקופה חיובית לפעילות פיזית, לאנרגיה מבוקרת ולכוונות שיהפכו למעשים בשטח מלווים ברעיונות חדשים לגבי העתיד. מבט עתידי: אתם מצליחים בזכות כושר שכנוע, קסם אישי ואינטואיציה להשיג הישגים אצל אנשים החשובים כרגע לבניית מעמדכם. בין לבין הימנעו מהערה חסרת טאקט שעלולה לקלקל לכם.

 קשת

ענייני כספים תובעניים ובלתי צפויים דורשים את מלוא תשומת הלב שלכם, וכדאי להקשיב לאינטואיציה וללכת על תחושות הבטן שלכם. שימו לב:  מבעיה פיננסית שלא צפיתם אותה. יש סיכוי לקדם עניינים ולצאת די במזל מתסבוכות שלא נראה להן, פתרון. במקביל הימנעו מהוצאות חריגות עד יעבור זעם. המחצית השנייה של השבוע: שימרו על אנרגיה מבוקרת.

גדי

זוהי תקופה הישגית מאין כמוה, ההתפתחות המקצועית שלכם מרכזית עבורכם, דברים יתחילו לזוז ויש מגמה לקדם הזדמנויות ויעדים מבטיחים. כוכב ונוס ממשיך להעצים את הכריזמה שלכם. הצורך בהישגים מקצועיים ממשיים בולט מאוד ועבור גדיים רבים, העבודה היא חייהם. התקשורת זורמת יותר ויהיה קל יותר בנסיעות, בלימודים ובכל מה שקשור לדיבור וכתיבה.

 דלי

השבוע הקרוב לא יהיה נוח, והדבר יתבטא במיוחד במישור האישי והתקשורתי. בעבודה תצטרכו להשקיע יותר כדי לשמור על מעמדכם והישגיכם. ייתכנו מניפולציות שעלולים להאיץ מגעים חתרניים שיהוו קטליזטור. זו לא דרככם לשבת בשקט ולהמתין עד יעבור זעם. תתקשו לנוח בגלל תחושת אי וודאות, לכן מומלץ לנוח ולהירגע, כדי להימנע מחיבוטי נפש ותחושה מלנכולית.

 דגים

ימי סוף השבוע מאפשרים פריצת שגרה ביחסים חברתיים. במקביל, אתם מחפשים חוויות מרטיטות אך מרגשות כדי לברוח משגרת הקשר המוכר. כדאי להתחבר עם ידידים או אנשי מפתח שיעזרו לכם בקידום תוכניות אישיות או עסקיות. התחום החברתי והיצירתי: מעלים את הרף שלכם לגבהים אדירים ונוטעים בכם רצון ודחף לאתגרים בעלי חזון. כדאי להיענות להזמנות למפגשים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים