חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

בפעם השלישית בתוך שבוע: נהג אוטובוס הותקף על ידי נוסעים

 

נהג של חברת אפיקים הותקף הבוקר (ג) בעת נסיעה בקו 5 א שנסע מפתח תקווה לכפר קאסם.

 

בפעם השלישית בתוך שבוע: נהג אוטובוס הותקף על ידי נוסעים
יו"ר ארגון הנהגים: "דמם של הנהגים הותר"

נהג של חברת אפיקים הותקף הבוקר (ג’) בעת נסיעה בקו 5 א’ שנסע מפתח תקווה לכפר קאסם.

על פי החשד, שלושה צעירים תקפו את הנהג וגרמו לו לחבלות בחלק גופו התחתון. הוגשה תלונה במשטרה.

בעקבות ריבוי מקרי האלימות נגד נהגים בזמן האחרון נקבעה פגישת חירום שתתקיים בימים הקרובים בין שר התחבורה ישראל כ"ץ לבין ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית.

א’ נהג האוטובוס סיפר כי:
"נסעתי מקו 5 בשעה 7 בבוקר מקרית אריה בפתח תקווה לכיוון כפר קאסם. הגעתי עד צומת ירקונים ועצרתי שם כדי להוריד ולהעלות אנשים. האוטובוס היה מאוד עמוס ולא היה מקום לאף אחד. באו אלי 3 אנשים שרצו לעלות עם 3 זוגות אופניים חשמליים. אמרתי להם שאני לא יכול לקחת אותם כי אני צריך לחכות לאוטובוס הבא. הבן אדם ישר קילל אותי ("בן זונה"). שאלתי אותו למה אתה מקלל אותי והוא הוציא גז פלפל והשפריץ את זה עלי ישר בפרצוף. ישר סובבתי לו את הגב והוא נתן לי אחר כך מכות על הגב. סגרתי את הדלת והם ברחו. המשכתי עם נסיעת הקו לפארק אפק, פזרתי את הנוסעים ומשם נסעתי לבית חולים. אני עכשיו ברמאדן ואני לא רוצה לשבור את הצום, רק רוצה ללכת לנוח."

יו"ר ארגון נהגי האוטובסים ישראל גנון התייחס לתקיפת נהג חברת אפיקים ואמר כי:
"נהגי האוטובוסים הפכו להיות שק החבטות של ישראל. נהגי האוטובוסים הם קורבנות של חוסר האכיפה של הרשויות האחראיות על שלום הציבור ועל עובדים המשרתים את הציבור כמו הנהגים. אנו שוקלים ברגעים אלו, יחד עם ההסתדרות הלאומית, צעדי מחאה ברמה ארצית על מנת שמקבלי ההחלטות יקחו אחריות בשטח וישמרו על חיי הנהגים. אולי מישהו ממקבלי ההחלטות יתעורר רק כאשר אלפי אוטובוסים יושבתו.
דמם של הנהגים הותר. הגיע הזמן לשים לדבר סוף."

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים