חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

מה תרצה להיות כשתהיה גדול?

 

היום לא ברור לנו איך אפשר להסתדר ללא מגוון האפליקציות שיש.

 

היום לא ברור לנו איך אפשר להסתדר ללא מגוון האפליקציות שיש. נכנסים למכונית ונוסעים ליעד חדש: צימר, חברים שעברו דירה או לחתונה, לפני הנסיעה מכניסים לאפליקציית הווייז את כתובת היעד ו.. נוסעים, כ"כ פשוט. דוגמאות נוספות לאפליקציות הן: אפליקציית "נוער מרוויח" ששמה לה למטרה ללמד את בני הנוער איך להרוויח כמה שקלים במהלך חופשת הקיץ’, אפליקציות המלצות לטיולים, אפליקציות להמלצות על בעלי מקצוע, יש גם אפליקציית Bip it פקודות קוליות שיכולה למנוע שכיחת ילד במכונית והמגוון עוד רב והכל בהישג יד.

החלום של מפתחי האפליקציות הוא לעשות "אקזיט". לא כולם יצליחו להגשים את החלום במלואו, למען האמת, רק אחוז קטן יצליח להתעשר. בשביל להצליח בסדר גודל ענק שכזה צריך רעיון גאוני, הרבה מוטיבציה וכוח רצון, מוכנות לעבודה קשה ולפעמים גם בתנאים קשים, המון סבלנות ואורך רוח, יכולת התמודדות עם אכזבות, כישלונות וקשיים וגם לעיתים יכולת לעמוד מול הביקורת והשיפוטיות של הסביבה שבטוחה שהמפתח סתם משלה את עצמו וחי ב"לה לה לנד" וכמובן כמויות אדירות של מזל.

ובכל זאת פיתוח אפליקציות יכול להיות חדשני, מאתגר ומעניין גם בלי "אקזיטים", גם כשכירים יש סיפוק ומשכורת טובה ואין לחץ של עצמאיים. אז למי זה מתאים?

בתי כרמון 4 שנים מפתחת אפליקציות ל –AOS  מערכת ההפעלה של IPHONE

 

  • תיאור כללי של המקצוע

בתי מתכנתת אפליקציות על פי דרישת הלקוח. בתהליך הפיתוח מעורבים מספר צוותים. ישנו צוות של מנתחי ומפתחי המוצר שתפקידם להחליט מה תכלול האפליקציה, אילו אפשרויות יהיו בה ולאיזה פונקציות יהיה מענה בפרויקט. לאחר מכן המעצב סוגר את הפינות של התצוגה הוויזואלית של האפליקציה, איפה יהיה כל כפתור ואיך הוא יראה. ואז אני נכנסת לתמונה ומוציאה לפועל את הרעיון והתוכניות. ל- IPHONE   צריך סביבת עבודה של XCODE  ושפה מיוחדת. כתבתי אפליקציות של מסחר בבורסה, אפליקציה ללמוד אנגלית ואפליקציה בשם MY SUPPERNARKET  שמשווה סל מוצרים בין הסופרים ומאפשרת לבצע הזמנה.

  • מה את/ה אוהב/ת במקצוע?

אני אוהבת את האנשים שאני עובדת איתם, הם אינטליגנטים ומעניינים. תנאי התעסוקה טובים, יש מטבח מאובזר גם במוצרי אוכל (לא נראית כמו משהיא שטועמת מהאוכל שבמטבח), העבודה מעניינת ומאתגרת וכל הזמן לומדים דברים חדשים.

  • על מה היית מוותר/ת?

הייתי מוותרת על הישיבה המרובה מול המחשב, יותר ישיבות היה נחמד, בנוסף חסר לי הגיוון יש שיגרה רבה מדי. חוצמזה באופן כללי הייתי מוותרת על לעבוד (עובדת מ 9 בבוקר עד 6 בערב).

  • איך בחרת במקצוע הזה?

בחרתי מחשבים כי לומדים תואר ראשון ומוצאים עבודה. חיפשתי בטחון כלכלי.

  • למי מתאים המקצוע?

מתאים לאנשים שיש להם ראש וטוסיק ואוהבים להתעסק בטכנולוגיה.

  • איזו השכלה ו/או הכשרה נדרשות?

תואר ראשון במדעי המחשב וציון מעל 80 עוזר מאוד.

  • האם קל לקבל עבודה?

קל למצוא עבודה למי שיש ציון של 80 פלוס, בהמשך הניסיון חשוב.

 

ענת קאופמן

 

גרפולוגית תעסוקתית

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים