חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יהוד: מאות תושבים חגגו הופעה נוסטלגית

 

צלילי השירים הנוסטלגיים האהובים כל כך- ״הקולות של פיראוס״, ״עמק הפרחים״ וחנהל׳ה התבלבלה״ מילאו השבוע את מתחם השמחה ביהוד מונוסון, ומאות תושבים בני כל הגילאים רקדו וחגגו במופע קיצי עליז של כוכב הזמר המזרחי האהוב דקלון,  שאירח את סגיב כהן ואהובה עוזרי.

 

המופע הינו חלק מסדרת אירועי הקיץ שמקיימת עיריית יהוד מונוסון לרווחת התושבים בחודשיים האחרונים וביניהם- שעות סיפור בגינות הציבוריות, הקרנת סרטים בדשא, קבלות שבת עירוניות, פעילויות בברכה העירונית, פעילויות ייעודיות לבני נוער ועוד.

במהלך השבוע הבא יתקיים מופע סוף הקיץ עם מיכל הקטנה ולהקת קפה שחור חזק, אירוע׳ ׳התחלות׳ לילדי כיתות א’ והרשימה עוד ארוכה.

ראש העיר יהוד מונוסון יעלה מקליס אמרה: "שמחתי מאד לראות אנשים מבוגרים לצד ילידם קטנים רוקדים, שרים ונהנים יחד.  התרבות בעירנו נמצאת בתנופה  ובימים אלה אנחנו עמלים על גיבושה של תכנית אירועים מגוונת ורב שנתית כך שתושבי העיר יוכלו להמשיך ליהנות ממגוון פעילויות ואירועים שהכנו במיוחד עבורם".

אהרון אחד התושבים שהגיע למופע לא חדל משבח את המופע ואת היוזמה העירונית. ״דקלון הינו הזמר האהוב עלי מנעוריי ואני שמח שהיתה לי ההזדמנות לראות אותו מעל הבמה בעיר שלנו. אני מודה לעירייה ולעומדת בראשה על הזכות שנתנו לי ליהנות מהשירים ולהיזכר בצלילים של בית אבא״.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים