חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים

 

רבים אינם מכירים כלל את התופעה שממנה סובלים לא מעט אנשים – תופעת האגרנות הכפייתית. כפי שניתן להבין משמה של התופעה – היא קשורה באגירת חפצים באופן כפייתי, ללא שיש בהם צורך או שימוש.

 

רבים אינם מכירים כלל את התופעה שממנה סובלים לא מעט אנשים – האגרנות הכפייתית. כפי שניתן להבין משמה של התופעה – היא קשורה באגירת חפצים באופן כפייתי, ללא שיש בהם צורך או שימוש.

על פניו ניתן לטעות ולחשוב שאין מדובר כלל בתופעה מסוכנת אך במציאות ההיפך הוא הנכון – כאשר אדם אוגר עוד ועוד חפצים בביתו, הוא הופך את המקום למסוכן ואט אט עלולים הפריטים הרבים להפוך למפגע של ממש. בנוסף, חשוב מאד לסייע מההיבט הפסיכולוגי רגשי של התופעה מפני שהיא עלולה להיות המפלט מפני בעיה חמורה יותר.

המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים הוא הכתובת המתאימה לטיפול בתופעה זו. כאן מכירים את התופעה ואת הגורמים אשר עלולים לגרום לה ויודעים איך לגשת לכל אחד מגורמים אלה על מנת להבין בדיוק מה עומד מאחוריו ואיך לנתק את הקשר בינו לבין אספנות ואגירה הלכה למעשה של חפצים ופריטים שאין מה לעשות אתם. במרכז גם מכירים במכלול ההיבטים הקשורים בתופעה זו – ההיבט הפסיכולוגי, הרגשי והלוגיסטי – הקשור בחפצים עצמם הממלאים את ביתו של האגרן.

אילו סוגי סיוע מציע המרכז?

כאמור, המרכז מציע שלל טיפולים והכוונות בתחום של אגרנות כפייתית הניתנים מתוך ידע רחב והבנה מעמיקה של האגרן ושל הסיבות אשר עלולות לגרום לו לאגור את החפצים באמצעות סיוע של אנשי מקצוע מומחים בתחומים אלה ניתן לסייע לו להתגבר על הצורך לאגור ולהתמודד בדרכים אחרות עם קשיים הניצבים בפניו. ישנם שאלות רבות שהאגרן עצמו או מי מבני המשפחה שלו עלולים לשאול את עצמם ובמרכז לסיוע תינתנה להם כל התשובות שלהן הם זקוקים.

מהי האגרנות? ממה היא נובעת? לאיזה תחום של רפואה היא קשורה ואיך ניתן לסייע להתגבר עליה? שאלות נוספות יכולות להיות האם מדובר בתופעה שניתן להחלים או להפסיק לסבול ממנה, האם דרושה התערבות מקצועית או שניתן לפתור את העניין בחיק המשפחה בלבד והאם הטיפול הוא אך ורק קוגניטיבי (הניתן באמצעות שיחות עם האגרן) או שלעיתים ישנו צורך גם במתן תרופות מעולם הפסיכיאטריה?

המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים – הכתובת הנכונה והמתאימה

כאשר מתעורר החשש לקיומה של תופעת האגרנות הכפייתית – אין טעם להתמהמה וגם לא כדאי. אתם מוזמנים לפנות עוד היום אל המרכז לקבלת ייעוץ ומענה כדי לדעת בדיוק מה עליכם לעשות ואיך ניתן לטפל בתופעה בדרך המהירה, הקלה והנוחה ביותר ישנה חשיבות רבה לפנייה המוקדמת.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים