חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה: מאות צופים הגיעו לערב קרבות אגרוף  

 

בתחרות נטלו חלק מתאגרפים מכל הארץ. בן שלום מאור יהודה רשם ניצחון בנקודות על יריבו אדם ג’ייקוב מתל אביב, בעוד נדב דרור, אף הוא מאור יהודה, רשם הפסד לשכנו מקריית אונו. יעקב שמואל, שהפיק את התחרות: ”החבר’ה שלנו נתנו הכול ועוד ישתפרו בהמשך”

 

מאות צופים פקדו את אולם הספורט בבית הספר שיזף כדי לצפות בערב קרבות אגרוף שנערך בהפקת מועדון "כפפות הזהב אור יהודה" בראשות יעקב שמואל, המתאגרף שסיים במקום החמישי באולימפיאדת סיאול 1988. הערב עצמו גרר התעניינות לא רק מאור יהודה, כאשר צופים רבים מרחבי הארץ חוו אירוע מוצלח שישודר בערוץ אגו טוטאל.

לאור יהודה היו שני נציגים בתחרות, שכללה עשרה קרבות. בן שלום, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 63 ק"ג רשם ניצחון בנקודות על יריבו אדם ג’ייקוב מתל אביב, בעוד נדב דרור (משקל 67 ק"ג), אף הוא מאור יהודה, רשם הפסד לשכנו מקריית אונו, קיריל דודונוב. בתחרות השתתפו נציגים מקריית גת, עכו, בת ים, שערי תקווה, ירושלים, כפר קאסם, שדרות, הרצליה ונצרת 

 יעקב שמואל סיכם את החוויה: "זה כבוד גדול לארח תחרות בסדר גודל כזה כאן אצלנו באור יהודה. שמענו תגובות טובות מאוד של אנשים שמתעניינים בענף ואני בטוח שנקיים עוד אירועים כאלה גם בהמשך השנה. החבר’ה שלנו נתנו את הכול בזירה ואני בטוח שהם יילכו וישתפרו בהמשך". בסיומה של התחרות הוענקו גביעים למנצחים.

צילומים : יאיר שמואל

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים