חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רעיונות למתנות לבת מצווה

 

בת מצווה זהו אירוע מרגש ומכונן ביותר ולכן גם המתנות אשר מביאים אליו צריכות להיות כמה שיותר מרשימות. ובכל זאת – לא תמיד אנו יודעים מה כדאי לקנות. לכן ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מוצלחים עבור מתנות לבת המצווה ומבחר רחב של אפשרויות.

 

כאשר מתחילה עונת בת המצוות וכל החברות הכי טובות אחת אחת מציינות את יומן החשוב, זה מעט מאתגר למצוא מתנה מקורית כל פעם מחדש תוך שמבטיחים כי היא תתאים לנערה שמקבלת אותה כמו כפפה לכף יד. אולם כאשר חושבים לעומק מגלים כי ישנם המון רעיונות מהם ניתן לבחור ובכך לשמח את הצד המקבל במידה רבה. ואם מתקשים, הנה כמה רעיונות נבחרים.

המתנה המודרנית – שלל גאדג’טים מהם ניתן לבחור

כמה לא נכתב ונאמר על הנוער של היום אשר חי בעידן טכנולוגי. את העובדה הנ"ל ניתן לנצל לטובה ולעשות בה שימוש למטרת בחירת מתנה. ישנם סוגים שונים של גאדג’טים כיפים ומהנים מהם ניתן לבחור מתנה לבת מצווה ואשר יכולים לשמש את הנערה המתבגרת במידה רבה. החל מכיסוי או נרתיק מעוצב לטלפון הנייד, דרך קופת חיסכון חכמה ועד לשעון או מצלמה. לרשותכם שלל של אפשרויות מהנות וייחודיות אשר לא ישאירו אף אחת אדישה.

המתנה היצירתית – תפזורת של אביזרים

כמובן שאפשר תמיד להיות יצירתיים ולחשוב על רעיון מקורי, לא רק בקניית המתנה עצמה אלא גם בדרך שבה אורזים. מי אמר שחייבים מתנה אחת גדולה? אפשר בהחלט לקנות כמה וכמה מתנות קטנות ולשלב אותן תחת אריזה אחת גדולה ויוקרתית. בין אם מדובר במוצרי איפור, בין אם במוצרי טיפוח ובין אם באביזרים מסוגים שונים ניתן להגיע לבחירה בהתאם להעדפותיה של הנערה וליצור עבורה מתנה כיפית ושימושית.

המתנה הקלאסית – עגילי זהב מעוצבים

וכמובן שנערה היא לא נערה ללא תכשיטי הזהב שלה ובבת המצווה אפשר להשקיע יותר מהרגיל. כאן תכשיטי זהב נכנסים לתמונה כאשר הרעיון שלנו הוא לקנות לנערה עגילי זהב יפים ומעוצבים. לרשותכם שפע של אפשרויות מהן ניתן לבחור החל בעגילים צמודים ועד לעגילים תלויים, אלו מגיעים בשלל עיצובים ודוגמאות כך שניתן לקנות זוג עגילים בהתאם לאופי, סגנון והעדפות.

המתנה האופנתית – בגדים

אז כן. אף נערה לא תתנגד לבגד חדש, במיוחד אם נקנה מחנות מותג אשר מועדפת עליה. אם אתם יודעים כי היא חולמת על חולצה מסוימת או על שמלה שראתה בחלון ראווה, זה הזמן להפתיע אותה עם המתנה שתמיד רצתה. בגילאים האלו בנות מתחילות לגלות עניין רב בבגדים ולכן לעוד פריט או שניים לארון תמיד יהיה ביקוש.

מתנה לבת מצווה דורשת השקעת מחשבה ואף מעט שיעורי בית. ישנם סוגים שונים של מתנות המתאימות לבנות המתבגרות ובעזרתן תוכלו לגרום להן להרגיש אהובות ולהפוך את יומן המרגש לכמה שיותר מיוחד.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים