חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:  5 – 11 במאי 2017

 

     התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  5 – 11 במאי 2017

 

   טלה

נושאים כספיים תופסים עדיין את כל תשומת לבכם. הירח המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע מדגיש ענייני כספים והשקעות. שימו לב לא להתחייב לתשלומים שתתקשו לעמוד בהם. חשוב לגלות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם, אך להימנע מקונפליקט ומהנטייה לסיכונים. מיקום ונוס במזלכם (עד 6 ביוני) עשוי להעיד על תקופה יצירתית רבת השראה ומשפיע לטובה על הופעתכם.  

 שור

החיבור לכוכב המרשים ומלא העוצמה פלוטו והירח המלא במזלכם לקראת ימים שלישי-רביעי, מציינים את שיאם של תהליכים בונים, במיוחד עם אלה שיש להם קשרים עם חו"ל, או אלה הקשורים לנסיעות. ההיבט גם עשוי להעיד על תובנות מאתגרות בתחום יוזמה שהוא כרגע בראש מענייכם. מיקום כוכב מארס בבית הכספים שלכם עשוי להעיד על הנטייה להוצאות עודפות.

 תאומים

הירח  המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי להצביע על השקט שלפני הסערה, לכן כדאי לכם לשמור על סודיות, וגם על הכוחות שלכם. ביחסיכם עם אנשים, הבהרת כוונותיכם עשויה למנוע אי-הבנות. אתם עלולים להיסחף למניפולציות ועקב כך לרכוש אויבים נסתרים שבוחשים ורק גורמים נזק. הצורך לתרום, לשתף פעולה ולהגיע להישגים שיוכיחו את יכולותיכם יבוא לידי ביטוי.

 סרטן

בשבועות הקרובים תהיו לחוצים פחות ותוכלו להקדיש תשומת לב לעצמכם ולנושאים שהוזנחו לאחרונה. כמו תמיד, אתם זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. תחושו עצמאיים יותר ושופעים חיוניות. השקיעו בעצמכם, בבני המשפחה, או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. הקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. הזדמנויות חדשות שיעלו על הפרק יהיו תלויות ברמת הפתיחות שלכם.

 אריה

האריות שחייהם סובבים סביב רושם, הערצה וחיזוקים - חשים שהאגו והאתגרים אינם סוחפים אותם לכיוון המיוחל. אל דאגה, הריגוש והסערה מצפים לכם בפתח. אתם בתהליך של התחזקות. מיקום ונוס בטלה (עד תחילת יוני) ידגיש יצירתיות, נסיעות, קשרים עם חו"ל ורגשות. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתכניס אנרגיה. הפעילו את כל ערוצי הבילויים והתקשורת שלכם.

 בתולה

הירח המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. מפגשים ונסיעות יהפכו לחוויות שמהן תוכלו להפיק תועלת רבה. כך תכירו אנשים חדשים, תיצרו קשרים חשובים ותתוודעו לקראת צמיחה חדשה. הכוכבים עשויים להגביר את הכריזמה שלכם ולייצר פתח אופטימי לעתיד. כוכב ונוס מגביר את הכריזמה שלכם ועשוי לייצר השפעה פיננסית מבורכת.

 מאזניים.

בהשפעת מלאות הירח אתם חשים חוסר ודאות ומתלבטים בקשר לעתיד, כל אלה תורמים לדכדוך שבו אתם שרויים. דברים עשויים להראות קודרים והנטייה לפסימיות אינה עוזרת לכם למצוא את הפתרונות הנכונים, ולכן אתם זקוקים להאטה בקצב הפעילות, להרפיה ולהירגעות. בהמשך החודש יתחילו הדברים להתבהר ותגלו שהמצב טוב יותר מכפי שנראה כרגע. סבלנות היא מילת המפתח.

 עקרב

הירח המלא במזלכם (בשלישי-רביעי) משפיע על חיי הרגש שלכם ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם מחוץ או מבית, רשויות וסמכויות. ייתכן שתעמדו בפני הצורך לקבל החלטה הקשורה למערכת יחסים או שותפות עסקית. האגו והצד הייצוגי של החיים ימלאו תפקיד חשוב ומרכזי בכל פעילות, הפעילו את הקסם האישי שלכם, גלו גמישות ושמרו על איזון.

 קשת

הירח המלא בימים שלישי-רביעי: רגישותכם גבוהה מתמיד, אתם נוטים לדאגה ולאי-שקט וחווים קושי בהעלאת המוטיבציה. אלה עתידים להשפיע על מצב הרוח שלכם. נראה שאתם זקוקים למנוחה נפשית-פיזית ולפסק זמן. בהמשך השבוע ייכנס הירח למזלכם, והדבר עשוי להעיד כי אתם מתחזקים, ונוטים לצאת מהסגירות והאי וודאות שעשויה לאפיין אתכם.

 גדי

הירח המלא בעקרב (בשלישי-רביעי) עשוי להעניק לכם תשתית לטובת בנייה של אתגר שיש בו עוצמה מחודשת. כוכב פלוטו בגדי נותן תחושה של התחדשות ואפשרות לגדילה רוחנית ורציונלית כאחד, תהליך המסמל כיוון חזק ודרמטי, בו קיימת אפשרות של הרס לטובת בנייה של אתגר מהסוג שעשוי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה. זה הזמן ליזום  יותר ולהיות נחושים.

 דלי

ענייני משפחה, בית וקריירה מאפיינים את החודש הקרוב. שימו לב לירח המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע. אלה דורשים גיבוש עצמאות והפגנת יכולת אלתור ותושייה. תחום מסוים בחייכם תלוי במידה רבה ביכולת שלכם, כאן ועכשיו, לשפר יחסים ומצבים. "היו חכמים ולא צודקים", הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת ושמרו על אנרגיה מאוזנת.

 דגים

הירח המלא (ברביעי-חמישי) מדגיש עניינים הקשורים בארץ, בחו"ל ובנסיעות. קשר שיצרתם עם מישהו בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות. ענייני לימודים והשתלמויות עשויים לאפיין את התקופה. עליכם לקחת אחריות על חייכם. הביאו לידי ביטוי את הרעיונות היצירתיים שלכם. נקטו בגישה שכלתנית ורציונלית לגבי מהלכים עתידיים ובדקו עד כמה תוכניות הן אכן מעשיות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים