חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ספות בעיצוב אישי ארנה מעצבים רהיטים

 

למה לא לקנות ספה מוכנה? מה רע בריהוט מוכן? על פניו, כלום. אם הבית שלכם הוא בית סטנדרטי, לא מיוחד ולא מרגש, אין סיבה שלא תקנו משהו מקטלוג של חברה גדולה.

 

למה לא לקנות ספה מוכנה? מה רע בריהוט מוכן? על פניו, כלום. אם הבית שלכם הוא בית סטנדרטי, לא מיוחד ולא מרגש, אין סיבה שלא תקנו משהו מקטלוג של חברה גדולה. אבל אם יש לכם צורך מיוחד, ולו הקטן ביותר, כמו בעלי חיים מלכלכים במיוחד או גודל פתח כניסה לבית שאיננו סטנדרטי – כאן מתחילות הבעיות. גם בריהוט זול של חברות גדולות או ריהוט יקר של חברות ייבוא מחו"ל יש את אותה הבעיה: אין עם מי לדבר. הריהוט איכותי או לא איכותי, אבל אם איננו מתאים זה לא משנה; מה שמשנה או שאין לכם שום אמירה על העיצוב והשימושיות שלו. שלם וקח. אצלנו לא כך הדבר! אצלנו יש לכם אמירה ועוד איך.

ספות בעיצוב אישי – זה חלום?

ממש לא. ספות בעיצוב אישי הן בעצם שימוש בדגמים וחומרים קיימים, רק עם שינויים או התאמות. שינוי בצבע, בגודל, בחומרים מסוימים. אם אתם אוהבים את דגמי השזלונג למשל, אבל לא יכולים לקנות מאיתנו מכיוון שאחד הילדים אלרגי – זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על החלום. נוכל לעשות עבורכם את ההתאמה, בין אם בעיצוב, בצבע או בחומר וגם בגודל, וזאת מבלי להתפשר על העיצוב המושלם, איכות המוצר והגימור הסופי. המומחים שלנו יודעים לעשות את ההתאמה הזאת, מתוך אהבה למקצוע, יחס אישי ללקוחות ואהבה והבנה גדולה ומעמיקה בעיצוב וייצור רהיטים.

למה אנחנו טובים מהאחרים?

אנחנו מגיעים עם ניסיון רב בעיצוב ספות אישיות. ספות בעיצוב אישי הוא משהו שאנחנו מאמינים בו, לצד עיצוב רהיטים אישיים מסוגים אחרים כמובן (כיסאות, ארונות ועוד). אנחנו מאמינים כי רק כך הלקוח חוזר, רק כך הוא מרוצה ומקבל את המוצר שתמיד חלם עליו. לכן, אנחנו עושים זאת עם הרבה אהבה, מסירות ותשוקה – והמוצרים שלנו מדברים בעד עצמם.

אחת החנויות המובילות היא "ארנה מעצבים רהיטים" לחצו לצפייה בפרטים נוספים באתר הבית של
ארנה מעצבים: http://www.areena.co.il/

יש לנו את הידע הטכני והניסיון המקצועי לעשות את האדפטציה שאתם צריכים כדי לקבל מוצר מושלם, או להציע לכם קטלוג של מוצרים מוכנים מדהימים, יפים ואיכותיים. אנחנו משלבים את שני העולמות: מחיר ושירות הוגנים מצד אחד, ריהוט יפה, מעוצב ואיכותי מצד שני. יש אצלנו את כל סוגי הדגמים והעיצובים, הרבה מאד חידושים והמצאות וגם מגוון רחב מאד שמתאים לכל טעם וגיל.

אם אתם רוצים ספות בעיצוב אישי מהחנות המובילה בישראל, בואו לבקר אותנו בגלריה שלנו ברחוב אבולעפיה 15 בתל אביב יפו והתרשמו מההיצע שיש לנו!

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים