חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

מפגש הנטוורקינג הגדול בישראל יוצא לדרך....

 

באיזה מקום, בעלי עסקים יכולים להיחשף להזדמנויות עסקיות רבות ולהגשים את החלום הגדול, מבלי להרגיש את הבדידות העסקית המלווה את בעל העסק באופן תמידי?  מפגש הנטוורקינג הגדול בישראל יוצא לדרך, ואתם מרוויחים... 

 

באיזה עוד מקום נפגשים מאות בעלי עסקים, מדברים עסקים, עושים עסקים ויחד לומדים להפיק את המיטב מהדרך העצמאית? באיזה עוד מקום, נפגשים בעלי עסקים ובוחנים דרכים לשיפור, לחיזוק ולקידום רווחתם של העובדים העצמאים בישראל? באיזה מקום, בעלי עסקים יכולים להיחשף להזדמנויות עסקיות רבות ולהגשים את החלום הגדול, מבלי להרגיש את הבדידות העסקית המלווה את בעל העסק באופן תמידי?

בוועידת ישראל ה-9 לעסקים קטנים ובינוניים SMB 2017.

 ואת זה, בעלי עסקים יקרים, אתם לא רוצים לפספס.

וועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים, ידועה כאחד האירועים הכלכליים, החשובים והיוקרתיים אשר מתרחשים בזירת העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. מתקיימת זו השנה ה-9  ומספקת מגוון רחב של ידע, כלים, רעיונות והשראה אשר מחוללים פלאים בחייו של העסק וגורמים לפריצות דרך עסקיות.

הוועידה מפגישה את העסקים הקטנים והבינוניים עם בכירי המשק, הכלכלה והמדינה, שרים ורגולטורים, לצד חברי סגל דיפלומטי, אנשי עסקים ואנשי אקדמיה מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, ומתקיים מפגש הנטוורקינג הגדול בישראל. הוועידה מעמידה בפני העסקים את ההזדמנות ללמוד, לשאול שאלות, להעלות את הקשיים, המצוקות והאתגרים מולם מתמודדים ביום יום. היופי הוא המרחב שנוצר למציאת הפתרונות והמענה ההולם לכל אשר מעלים בעלי העסקים. לאחר הוועידה מתרחשים שינויים, אנשים מגשימים הזדמנויות אליהם הם נחשפו, והעסק צומח לשיאים חדשים.

מוזמנים לצפות בסרטון המסכם של וועידת ישראל ה – 8 לעסקים קטנים ובינוניים בקישור המצורף.

 

במידה והנכם מעוניינים להיות חלק מאירוע ענק, להעמיד את שירותכם לחברים בקהילה העסקית של לשכת המסחר, להעלות הצעות לנושאים שלראייתכם חשוב להעלות בוועידה, מוזמנים לפנות לאגף הדוברות בלשכה במייל : jerccom@inter.net.il ונשמח לעמוד בקשר!

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים