חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

נערים עטויי מסכות עוכבו לחקירה

 

אמש זומנו הנערים למשטרה לאחר שהבהילו עוברים ושבים בראשון לציון במקום ציבורי. השניים זומנו לחקירה במהלך היום

 

נמשך מאבק המשטרה בתופעה החברתית והפסולה של נערים עטויי מסכת ליצנים, המנסים לזרוע פחד בקרב הציבור בישראל והפר את שגרת חייו. במהלך הימים האחרונים עיכבה המשטרה מספר נערים ברחבי הארץ, חלקם מתחת לגיל 12. בחלק מהמקרים המעשים הגיעו לכדי התפרעות של ממש והפרת הסדר הציבורי.

בנוסף, התופעה גוררת חשש כי מישהו יפרש את ההלצה כאיום ממשי ויפגע בנערים, שעושים לעיתים שימוש באביזרים דמויי כלי תקיפה. לאור זאת, במשטרה קוראים לציבור לא ליטול את החוק לידיים.

ככל הנראה, מדובר במעשים בהשראת סרטונים וטרנד בינלאומי שצבר תאוצה ברשתות החברתיות ושכולל סרטונים הכוללים הפחדה ואיומים ע"י חשודים העוטים מסכות ליצנים. ביום חמישי האחרון איתרו חוקרי המשטרה 4 נערים שהפחידו עוברי אורח בדימונה. במוצ"ש התקבלו במשטרה דיווחים על אדם המחופש לליצן בגן ציבורי ברמלה. הצעיר עוכב לחקירה. אמש, כאמור, עוכבו 2 נערים שהבהילו עוברים ושבים בראשל"צ, בחשד להתנהגות פרועה.

מפעילות המשטרה עולה כי המכנה המשותף למקרים הללו הוא הרצון לבצע מעשה קונדס ולקחת חלק בטרנד הפסול, וכן בלט חוסר המודעות של הנערים בגין אי ידיעה כי מעשים מעין אלו נחשבים פליליים. במשטרה מבטיחים להמשיך ולמנוע את הפחדת הציבור והפרת הסדר הציבורי. כל פעולה כזו תיתקל באכיפה בלתי מתפשרת מצדה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים