חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

החמיצו ניצחון על מכבי חיפה

 

הכחולים של שרון מימר היו קרובים לניצחון גדול הירוקים של גיא לוזון, אך השיגו רק נקודה אחת למרות שהובילו כבר 0:2. קבוצת הכדורסל של המועדון פותחת עונה חדשה

 

מכבי פתח תקווה יכולה לראות עצמה מאוכזבת אחרי שסיימה רק ב-2:2 מול מכבי חיפה (מוצ"ש). החבורה מהמושבה כבר הוליכה 0:2 על הירוקים מהכרמל וראו את הניצחון הגדול קרוב מתמיד, אבל שערים של רוקביציה וקהת במחצת השנייה איזנו את התוצאה, לאחר שלידור כהן ומנור סולומון הבקיעו לפ"ת.

מנור סולומון הצעיר, שלא מעט זרקורים מופנים אליו, המשיך לעמוד בציפיות והיה הבולט בשורות קבוצתו של שרון מימר. שער פרטי ובישול נוסף ללידור כהן היו המנה של הקשר המוכשר. למגינת ליבו, זה לא הספיק מול מכבי חיפה וגיא לוזון בסיום. 

בתום המחזור ה-7 הפתח תקוואים ממשיכים לדשדש בתחתית ורחוקים מהיכולת המרשימה של שנה שעברה. שבע נקודות מתוך 21 סך הכל זה מעט מדי עבור המלאבסים. ביום ראשון תתארח הקבוצה מול הפועל אשקלון לסוג של מפגש תחתית, שהמנצחת בו מקווה לצאת לדרך חדשה.

 כדורסל

מכבי פתח תקווה פתחה את העונה החדשה עם ניצחון מרשים 43:63 על אליצור אשקלון. השאיפות של הקבוצה במחוז הדרומי גבוהות ובמועדון מקווים כי הפתיחה הזו מבשרת על הבאות. בקרב האורחים חסרו אומנם סטנלי ברנדי ותומר פיסצקי, אך אין בכך כדי להוריד מההישג. אור זינדרמן בלט בקרב פ"ת עם 16 נקודות, כשגם דן שפי ותומר רבינוביץ’ הרשימו במשחק הפתיחה. רז אלבז ונדב נאור, צמד שחקני הבית שחזרו למועדון הפתח תקוואי הרשימו אף הם ותרמו לניצחון עם 9 נק’ ו-6 נק’ בהתאמה.

קלעו לפ"ת: אור זינדרמן 16, רז אלבז, רון גוטמן ומתן כהן 9 כ״א, דן שפי 8, נדב נאור 6, תומר רבינוביץ׳ 4, יוגב לוי 2, צ’רלי נוימן 1. 

הערב (שני) תארח הפועל פתח תקווה את הפועל מרמורק במסגרת המחזור ה-7 של הליגה הלאומית שיושלם היום. קבוצת הנשים של המועדון תפתח עונה חדשה הערב בליגת העל כשתארח את הפועל ראשל"צ בהיכל הספורט העירוני בעיר.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים