חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

דיור למשתכן 25 דירות מהן רק 5 לתושבי מודיעין

 

זה ישמח גם את תושבי ראשון וירושלים: 25 דירות בשכונת מוריה (בוכמן) שבמזרח העיר יועלו להגרלה השלישית של דיור למשתכן. זה כל מה שמודיעין תקבל הפעם ואם רוצים להעמיק, אז רק 5  מהן רלונטיות לתושבי העיר. המחיר זול, כ 1.3 מיליון ש”ח לדירת 100 מ”ר

 

זו לא ההגרלה שאתם מכירים ומורגלים. לא מאות אלא עשרות בודדות. מדובר ב 25 דירות שמתוכם רק 5 מיועדים לתושבי העיר והיתרה לכל דיכפין. קשה, אבל תמיד יש סיכוי... 

בפעם הראשונה בעיר נפתחה השבוע הגרלת דיור למשתכן חדשה בשכונת מוריה (בוכמן דרום). ההגרלה כוללת 25 יחידות דיור מוזלות, מתוכן 5 יחידות דיור בעלות עדיפות לבני המקום- זכאים המוגדרים תושבי מודיעין מכבים רעות. ההגרלה מיועדת לזכאי סדרות א’ ו-ב’. ההגרלה פתוחה עד יום שלישי הבא בלבד, 12/12/17 והרישום נעשה באמצעות אתר משרד הבינוי והשיכון.

זהו פרויקט הדיור למשתכן היחיד בשכונת מוריה (בוכמן דרום), הנחשבת לאחת השכונות המבוקשות בעיר, והוא ממוקם ברחוב מנחם בגין השדרה המרכזית של השכונה. הפרויקט נבנה ע"י חברת ’לב טוב בנייה והשקעות’ כאשר מחירי השיווק עומדים על 12,740 שקלים למ"ר. עד היום פרויקטים של דיור בר השגה בעיר נבנו בשכונות הכרמים והציפורים, בימים אלה לאורך שדרות חשמונאים במרכז העיר ובעתיד בשכונת מורשת שתוקם במערב העיר.

הגדרת "בן המקום" היא זכאות תושבי מודיעין מכבים רעות שהתגוררו ורושמים כתושבי העיר בשלוש השנים האחרונות ברצף או בארבע שנים מתוך עשר השנים האחרונות. בפירוט הזכאות ניתן לראות את הגדרת בן המקום האישית שלך.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים