חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 2 - 8 במרץ 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 2 - 8 במרץ 2018

 

  טלה

הטלאים תחרותיים, יוזמים ועצמאיים מצד אחד, אך נוטים לפתח תשישות ועייפות מצד שני. אל תתכננו ימים מאומצים מדי, שכן הבריאות דורשת יותר הקפדה ותשומת לב. ייתכן שתחושת המחויבות שלכם עשויה להיות מכבידה. שמרו על איזון, הבחינו בין עיקר לטפל, והקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. תצטרכו להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם ולמתרחש סביבכם, שמרו על דיסקרטיות.

 שור

הרגשה של התחדשות תלווה אתכם בשל דברים שיתחילו לזוז, אך אל תתלהבו מדי מכל הצעה ואל תזדרזו לנטוש רעיון מגובש לטובת נושא אחר. ככל שהרעיון יהיה שונה ונועז יותר, הוא ימצא חן בעיניכם יותר, אך לא בטוח שיהיה קל להתמודד איתו, ייתכן בשל מסך של ערפל לא ברור, חשוב לשמור על עקביות. מומלץ להיזהר כמו מאש מאנשים שרמנטיים אך חלקלקים.

 תאומים

אתם נמצאים בתחושה של חוסר יציבות שמפריעה לכם לחזור לשקט שלו אתם זקוקים. יש מביניכם כאלה שיחושו עצמאיים ומתחדשים, אך מפת השמיים עשויה לסחוף לבלבול ולאי וודאות, הדבר ישפיע על התקשורת שעשויה להיות רגשנית והפכפכה, מצב שישפיע על ההתרחשויות. יש מי שמנסים לחתור תחתיכם ולהסית אנשים נגדכם, אל תסמכו על מה שלא מוכר היטב.

 סרטן

אתם בתקופה שבה אתם חווים התחדשות של האנרגיות והכוחות, ורבים מכם נמצאים יותר בתנועה, בנסיעות ופגישות. ייתכנו מגעים, התכתבויות, או אפשרויות הקשורות לחו"ל, וכללית, ישנה אווירה של פתיחות בצד סגירות, שכן אי אפשר להתעלם מאי השקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר. לכן בחודש הקרוב צריך להיזהר לא לעשות שטויות בגלל גחמות ולא לקלקל יחסים.

 אריה

אתם בתקופה רגשנית, לא יציבה ולרבים מכם גם לא ברורה ואתם נוטים לפתח געגועים למשהו שחסר. בשל הנטייה לחוסר כיוון ולבלבול, חשוב להיות מעשיים וממוקדים. מבט קדימה: אלה המתלבטים ומצפים לפתרונות יחושו בהטבה רק לקראת ה- 21 בחודש ואילך, לכן חשוב שתהיו קשובים למתרחש ושלא תתפתו בינתיים לכל מניפולציה של הצבועים והחנפנים סביבכם.

 בתולה

מצב הכוכבים המבולבל השבוע עשוי לערער אתכם ולהעצים את החרדות והפחדים שמלווים את חייכם, במיוחד את אלה שנתונים במשבר. מצב זה דורש מכם לאמץ מנגנוני הגנה חדשים. כוכב מארס עשוי להקצין אנרגיה חסרת יציבות, במיוחד מבית. יש כאן מקום להתחדשות, להפתעות, אך גם לגוזמה וקפריזיות שלכם או של אלה מולכם. קשר מחייב ותובעני אינו מתאים לכם עכשיו.

 מאזניים

אתם מפתחים עייפות ותשישות. ייתכן גם שתחרות סמויה מתפתחת סביבכם – מישהו מנסה לחתור תחתיכם ועושה זאת בדרך שקטה אך חלקלקה. מצב הרוח מידרדר ואתם נתפסים למחשבות שליליות, שכן רגישותכם גבוהה בהרבה מרגישותה של הסביבה שבה אתם חיים. שינויים פתאומיים ילוו כנראה בקשיים ובבעיות בשלב ראשון, לכן סגלו ערנות והסתגלות למצבים תזזיתיים בשטח.

 עקרב

העקרבים מהירים והחלטיים וראשם אץ קדימה אל עבר רעיונות מקוריים שאיש לפניכם עוד לא צפה או לא העלה. רבים מכם ניחנו בחוכמה, ברק וראיית הנולד. בעבודה יצפו מכם להיות מקוריים, שונים, משובבי נפש ומרעננים, ועכשיו מתעורר בכם הצורך בשינוי ובגיוון, שכן ההתלהבות שבחידוש היא הדלק שלכם. ענייני אהבה ויצירה עשויים לקבל תפנית. גלו ערנות.

 קשת

שמרו השבוע על סבלנות ועל איפוק. אף שמאורעות חיצוניים משפיעים עליכם השבוע וגוררים אתכם לעתים לכיוונים מתסכלים, שום נזק לא ייגרם לכם, אם תשמרו על יציבות ועל אורך רוח. מארס במזלכם מגביר את חוסר הסבלנות שלכם. אתם מחזיקים מעמד ברגע שאתם מקדישים מחשבה בוגרת ואחראית לסוגיה שדורשת התייחסות. נקטו זהירות בענייני  משפחה רגשות.

 גדי

אתם שואפים ליצור דברים שונים אך חריגים. מילות המפתח הן יוזמה ושליטה. מבחינה פיננסית חשוב לבחור בראייה מעשית, כנה ואמיתית ולהימנע מהסתכלות אידיאליסטית, שעשויה לטשטש את יכולת האבחנה שלכם ומפחית את הזהירות. אפשר לראות את המציאות אחרת, בצורה מאוזנת ושקולה יותר, שמאפשרת לערוך תוכנית בטוחה ולהתקדם בה בצעדים מדודים אך חשדניים.

 דלי

אתם שואפים לפנות לדרך עצמאית וייחודית. מי שמצליח לשמור על פרופורציות בנושאים שהוא עוסק בהם יצליח. סך הכול הכוכבים מעניקים לכם יתרון גדול וקסם אישי רב, כך שיש סיכוי לצאת די במזל מתסבוכות מתישות, במיוחד בענייני כספים והשקעות. אתם אמורים לקבל כספים, אבל זה לוקח זמן, ועשוי להיות מלווה בחוסר אמינות, חלקלקות ותכסיסנות של מישהו כלפיכם.

 דגים

אתם נתונים במצב רוח הרפתקני, אך לעיתים מבולבל, שעלול לטשטש גבולות. רגישותכם הגבוהה גורמת לכם להיות פגיעים ולסבול ממצבי רוח, שאותם אתם מתקשים להסתיר. לא רצוי להסתמך על המזל ועל כך שהדברים יסתדרו מאליהם, יותר מתמיד יש להישען רק על ראייה מציאותית, המסתמכת על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. ונוס במזלכם מגביר את הקסם האישי והיצירתי שלכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים