חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

”פתח תקוה זוכרת”: מפגשים עם ניצולי שואה

 

גם השנה לקראת יום השואה יזם אגף אירועים בשיתוף המרכז העירוני לתיעוד וחקר השואה, מפגשים אינטימיים של ניצולי שואה בבתי תושבים. 

 

 גם השנה לקראת יום השואה יזם אגף אירועים בשיתוף המרכז העירוני לתיעוד וחקר השואה, מפגשים אינטימיים של ניצולי שואה בבתי תושבים. קול קורא שיצא לאחרונה הזמין את תושבי העיר לארח בביתם מפגש מעין זה. אגף אירועים יפיק את המפגשים, ידאג לכיבוד ולסידורים הטכניים, והקהל מוזמן לבוא ולהקשיב לסיפור חייהם המרתק של ניצולי השואה.

מטרת המפגשים היא לשמוע את דור הניצולים שהולך ופוחת ולהנציח את סיפורם וזיכרונם. למפגשים מוזמנים תושבי העיר, לרבות צעירים ובני נוער.

9 מפגשים ב-9 בתים שונים יתקיימו ברחבי העיר, ביום חמישי 12.4 בשעה 20:00 במקביל.

ראש העיר איציק ברוורמן אשר יבקר בחלק מהבתים אמר "המפגשים האישיים עם ניצולי השואה הינם בעלי חשיבות עצומה לדור הצעיר השומע ממקור ראשון סיפורי זוועות מתקופת השואה. סיפורי הניצולים הם סיפור של גבורה וניצחון ואני שמח שיש לנו הזכות לקדם את הנושא ולקחת בזה חלק".

ראש אגף אירועים  עו"ד רון כץ "החלטנו באגף ליזום פרויקט ייחודי המחבר בין הדורות ושמחנו על שיתוף הפעולה המתמשך עם המרכז העירוני לתיעוד וחקר השואה. אני רואה חשיבות עצומה במתן האפשרות לניצולי שואה שעדיין בין החיים לספר את סיפורם ההרואי, ולבני דורנו לשמוע את סיפורם האישי ולהיות חלק מהזיכרון הקולקטיבי של השואה.

כנכד לניצולי שואה וכמי שרבים מבני משפחתו נספו בשואה וחלקם, כמו סבי היקר, ניצלו ועדיין בחיים, אני רואה בהנצחת השואה ובשמירה על זכר הניצולים מטרה קדושה ונעלה, ואמשיך לפעול להנצחת סיפורם בכל דרך שתעמוד לרשותי".

פרטי המשפחות המארחות פורסמו באמצעי התקשורת השונים וניתן ליצור קשר עם המשפחות על מנת להשתתף במפגש. 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים