חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

הקשר של תלמידי ”נווה אברהם” להר הרצל

 

במסגרת סיורים לימודיים שהיא מלווה  הגיעה היום (יום א) ענבל  בן ברית כהן  להר הרצל ומה שהיא מצאה על המצבות ריגש אותה  מאוד. ותגידו תודה לתלמידי ”נווה אברהם”

 

הסיורים הלימודיים שענבל בן ברית כהן מלווה, מפגישים אותה לא אחת עם אנשים או מצבים לא ממש שגרתיים ולעיתים, כמו בסיפור שלנו, גם גורמים לה להתרגש עמוקות. 

היום, יום א’ יצאה ענבל לסיור שכזה בהר הרצל, מלבד ההדרכה ליד קברם של גדולי האומה, סיירה באזורים נוספים בהם קבורים חיילינו. והנה במהלך הסיור הבחינה ענבל שעל אחת המצבות, היתה מונחת מעטפת דואר ועליה מילה אחת - תודה.

"התרגשתי מאוד, ענבל מספרת, "מאחר וכבר חלפו 5 ימים מיום הזיכרון,  והמעטפות היו כבר רטובות, הנחתי שהמשפחות לא היו כאן. פתחתי את המעטפה הראשונה לראות מה יש בה ומצאתי מכתב אישי מיהודה, תלמיד כתה ג1 מבית ספר ממלכתי דתי תורני "נווה אברהם" בפתח תקווה".

ענבל ממשיכה ומספרת: "התרגשתי לקרוא את הדברים והתרגשתי מהרעיון הנפלא של בית הספר. פתחתי גם את המעטפה השניה שהייתה עזובה על הקבר השני. גם בה היה מכתב למשפחה השכולה. כתבה אותו עלמה הילה, תלמידת כתה ג3. מכתב מושקע הן במילותיו והן בעיצובו".

ענבל דאגה לתעד בצילום את מה שראתה וזאת כדי להעביר את המעשה המרגש של בית הספר הזה לכמה שיותר אנשים: "יישר כח וכל הכבוד לילדי ולצוות בית ספר ממלכתי דתי תורני "נווה אברהם" בפתח תקווה".

שתפו את הידיעה בקבוצות הפייסבוק שלכם ואולי זה יגיע גם למשפחות של  הנופלים: שרה פרירלנדר ז"ל שנפלה ב-כ’ אייר תש"ח, ושל  דוד שלמה קלונר שנפל ב-י’ בתמוז תש"ח.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים