חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי פינוי דירה וסידור בתים

 

ישנם כמה מצבים אשר בגינם מומלץ וכדאי להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה ואו סידור בתים. ישנם אנשים רבים שאפילו לא שמים לב שבבית או בדירה שלהם נאגרים חפצים רבים ולא מפונים חפצים אחרים שכבר אין בהם שימוש או שהפכו עם הזמן לחסרי תועלת.

 

 בנוסף ישנם אנשים המאובחנים בתור אגרנים כפייתיים, כלומר אנשים אשר סובלים מתופעת המכונה אגרנות כפייתית וכשמה כן היא - גורמת להם לאגור עוד ועוד חפצים שאין להם שימוש בהם וכל אלה תופסים מקום בבית, אש שנוצר מצב שכבר אי אפשר יותר לזוז מחדר לחדר.

סידור בית של אדם שהוא אגרן כפייתי אינו משימה פשוטה כלל וכלל. לא מדובר כאן אך ורק בסידור החפצים עצמם אלא יש צורך בהבנה מעמיקה של המצב של אותו אגרן, שכן ייתכן מאד שהוא יהיה קשור לחלק מן החפצים (אם לא לכולם) ויהיה לו קשה לוותר עליהם. בנוסף, מדובר בתופעה הקשורה במצב רגשי או פסיכולוגי וחשוב שלא לבצע את הסידור מבלי ידיעתו של האגרן, שכן עלול להיווצר לו נזק גדול יותר מאשר התועלת שיביא עמו סידור הדירה. זו הסיבה שלצורך משימה זו חשוב להזמין חברה מקצועית שיש לה ניסיון בתחום זה.

מהו שירות של פינוי דירה או סידור בתים?

אין זו חוכמה אמיתית להגיע אל בית ולפנות אותו מתכולתו. צריך וחשוב לדעת איך לעשות זאת. חברת שי פינוי דירה הינה חברה מקצועית שיש לה ניסיון רב ועשיר בפינוי תכולת דירה - בדיוק כמו שהפינוי צריך להתבצע - ברגישות, בתבונה ותוך מתן משחבה והתייחסות לכל פריט ולכל חפץ, כמו גם למי שגר בבית שלבטח התהליך אינו פשוט עבורו. בתהליך מושקע לא מעט זמן על מנת להחליט מה יעלה בגורלו של כל חפץ - מה יושלך לאשפה, מה נשאר וניתן לעשות בו שימוש, אילו חפצים יועברו לתרומה ואילו חפצים יכולים להיתרם או להיות בשימוש לאחר שיפוץ או תיקון.

כאשר מגיעים עובדי חברת שי פינוי דירה אל בית עמוס בחפצים או מוזנח בשל חוסר סידור על בסיס קבוע - הם יודעים איך למיין את החפצים, הם מביאים איתם את כל הציוד שיעזור להם לעבוד בצורה מהירה ויעילה וכמובן יעבדו בצורה מסודרת ככל האפשר על מנת לדרום לכמה שפחות חוסר נוחות או הפרעה למי שגר בבית. לאחר מכן הבית ייראה כמו חדש.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים