חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה: היכל התרבות פתח שוב את שעריו

 

ההיכל שוב התמלא אחרי הפסקה שנכפתה עליו של כשנה, ועשה זאת עם ההצגה ”השחקנית” של תיאטרון בית ליסין. חנה פיזואטי יוסף, מנהלת היכל התרבות: ”השנה חווינו משהו מיוחד בשל הקשיים שעימם התמודדנו במהלך השנה האחרונה” 

 

 היכל התרבות אור יהודה פתח את עונת המנויים 2016/17 אחרי הפסקה ארוכה. לא מעט מנויים של ההיכל המתינו בסבלנות לפתיחתו המחודשת של ההיכל, ולא היה מתאים יותר לעשות זאת מאשר בהצגה "השחקנית" של תיאטרון בית ליסין ובכיכובה של נטע גרטי. כידוע, היכל התרבות היה פעיל בצורה חלקית במהלך השנה שעברה, אך עם כניסתה לתפקיד, הצהירה ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, כי תדאג שהמקום יחזור לפעילות מלאה, וכך קרה.

 כ-900 איש צפו בהצגה במהלך שתי ההופעות שלה בימי חמישי ושבת, ובמהלך עונת המנויים מלבד הצגות למבוגרים יועלו גם הצגות לילדים בכיתות א’ עד ג’ וכן לילדים בני 3 עד 6. כמו כן, תתקיים סדרת זמר חדשה עם האחים עוזי וחיים אסנר, שיארחו בימי שישי שיחת בוקר שתעסוק בהומור, שירה, אקטואליה, סגנון חיים ופנאי. כמובן שבמסגרת העונה יוקרנו סרטי קולנוע בהקרנת טרום בכורה שיכללו הרצאה, קפה ומאפה.

 חנה פיזואטי יוסף, מנהלת היכל התרבות, מציינת: "מדי שנה קיימת התרגשות מפתיחת עונת המנויים, אבל השנה חווינו משהו מיוחד בשל הקשיים שעימם התמודדנו במהלך השנה האחרונה. דאגנו למלא את הרפרטואר במגוון תחומים ואני בטוחה שאנו עומדים בפני שנה מרתקת".

 אפי גוטמן, סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת המתנ"ס: "חבלי הלידה שחווינו במהלך השנה האחרונה היו בסופו של דבר שווים את זה, שכן המחזה של היכל התרבות מלא מפה לפה גרם לכולנו געגוע וסיפק את ההוכחה שאור יהודה היא עיר שצורכת תרבות. יש בהיכל התרבות צוות משובח וצריך להודות לו על העשייה הפורה במהלך כל השנה".

 ליאת שוחט, ראש העיר: "ההיכל עבר אמנם תקופה לא קלה, אבל תושבי אור יהודה והסביבה מצביעים ברגליים ומביעים אמון בפעילות שמתקיימת בו, מה שמוכיח שהמאבק על קיומו של המוסד הזה היה נכון. אנו בעיריית אור יהודה נעשה הכול כדי להמשיך ולהעשיר את התכנים שמגיעים לכאן, ואני בטוחה שזו תהיה חוויה עבור כל מי שיגיע להיכל לצפות בהצגות, בסרטים ובמופעים".

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים