חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה - הקריה היפה בישראל?

 

העיר זכתה ב-5 כוכבי יופי והתושבים מאוכזבים ”השכונות מלוכלכות, לא ניכר ניקיון ברחבי העיר”

 

בעקבות פרסום הידיעה על זכייתה של העיר אור יהודה בתחרות ”קריה יפה בישראל יפה”, מסתבר שהתושבים חושבים אחרת. נתקבלו ביקורות רבות בנוגע למצב הניקיון בעיר: "שכונות מלוכלכות כדוגמת רמת פנקס, נווה אילן, ותחושה כללית כי לא ניכר ניקיון ברחבי העיר", להלן התגובות העיקריות:

  • ש’: הם בקו הבריאות הבוחרים?, כלומר הכל תקין אין בעיות רשתית והם רואים טוב?, אני רציתי לצחוק בהתחלה ואז נזכרתי שאני גרה פה ... ועל זה כתב המשורר: "oh, if I’d only seen that the joke was on me", וכל מילה נוספת מיותרת...
  • נ’: הם כנראה לא ביקרו ברמת פנקס
  • ס’: מעניין מה קנה המידה ל״כוכב יופי״...?  ואף העלתה תמונה המראה שהגיעו לנקות את המדרכות בנווה רבין, אולם התמרים שהצטברו במשך כמה חודשים על הרצפה עדיין נותרו.
  • מ’: חבל שנשענים על מה שאחרים עשו... לפחות בוא נודה על האמת כל מה שקשור לחיצוניות באור יהודה לא ראיתי שינוי מאז הבחירות, חבל שאזור סקיה א’ מוזנח בצורה יוצאת דופן, רחוב הרצל מטונף, המדרכות באזור התעשייה לא ראויות וכן הכבישים ועוד ועוד ועוד...אבל היי העיקר בקו העיר האורות מנצנצים
  • י’: לגמרי בדיחה!!! העיר רק הידרדרה מאז...
  • א’: מדהים בהתחשב בכל הלכלוך שיש ברחובות

תגובות התושבים נשלחו לדוברות העירייה, וזו תגובתם: "אנו גאים על כך שהמועצה לישראל יפה העניקה לאור יהודה חמישה כוכבי יופי. במסגרת התחרות נבדקו שלל פרמטרים כמו ניקיון העיר, שמירה על ערכי הטבע והנוף, טיפוח הרחובות והגנים ופינות במרחב הציבורי, קידום ערכי סביבה במוסדות החינוך בעיר, ועוד. עיריית אור יהודה משקיעה רבות בטיפוח חזות העיר, וכך תמשיך לעשות גם בעתיד".

 

נתקלתם בליקוי תברואתי, לכלוך, או הזנחה?

מוזמנים לפנות לרשת עיתונט ונדאג לפתרון.                    

ויקי דור - כתבת המערכת viki.dor@gmail.com

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים