חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החלטתם על פירוק הנישואין? כך תבחרו עורך דין  

 

בישראל, ובעולם המערבי בכלל, אחוזי הגירושין נמצאים בעליה מתמדת - בחלק מהמקומות, אנחנו רואים שיעור של מעל 35% מתגרשים ביחס לנישאים.

 

 בישראל, ובעולם המערבי בכלל, אחוזי הגירושין נמצאים בעליה מתמדת - בחלק מהמקומות, אנחנו רואים שיעור של מעל 35% מתגרשים ביחס לנישאים. אולי אין בזה פלא, עם תוחלת החיים המתארכת, החיפוש שלנו אחר סיפוק והגשמה אישיים, וזמינות רבה של בני זוג פוטנציאליים מכל מקום בעולם דרך רשת האינטרנט - אבל ביחד עם זאת, חשוב לזכור כי הליך הגירושין הוא מורכב, גם טכנית וגם רגשית, וחשוב לנהל אותו היטב, בהתאם לאינטרסים של כל פרט בתהליך - כמו גם של המשפחה כולה.

 בין שאר ההיבטים שחשוב לתת עליהם את הדעת בהליך פירוק הזוגיות, גם ההיבטים המשפטיים הם משמעותיים ובמיוחד כשהחלוקה מורכבת, כשיש ילדים קטינים או רכוש משמעותי - הבחירות שתעשו בהליך הגירושין ישפיעו עליכם לאורך שנים רבות.

על כן, חשוב להיוועץ עם עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה, שידאג לאינטרסים שלכם בהסכם הגירושין ובהליך המשפטי המתלווה אליו.

 איך בוחרים עו"ד גירושין נכון? כל הטיפים שחשוב שתכירו - לפניכם.

 #1 - איך הגעתם לעורך הדין שלכם?

 עורכי דין מצוינים, הם עורכי דין שדואגים לאינטרסים של המיוצגים שלהם באש ובמים במהלך הגירושין. הם לא מעודדים קונפליקט, אולם הם ערים ודורשים את המרב לטובת תחילת פרק ב’ של הלקוח. ייצוג כזה זוכה להמלצות רבות בדרך כלל על ידי הלקוחות, מה שאומר שדרך מעולה להתחיל במלאכת בחירת עורך הדין שלכם - היא באמת דרך המלצות של מי שכבר עברו את התהליך לפניכם, והתרשמו משירותי עורך הדין שלהם

 #2 - מה הניסיון של עורך הדין שלכם?

 יש עורכי דין שחולשים על מספר תחומי התמחות, כמו למשל משפחה, גירושין, מקרקעין, ירושה, תנועה, ועוד. אנחנו נמליץ דווקא על עורך דין שיספר לכם כי אף אם במשרד שלו מטופלים תיקים במגוון של נושאים - הוא עצמו עוסק בעיקר בתחום המשפחה והגירושין, והוא בעל ניסיון עשיר בייצוג משפטי בהליכי גירושין.

 #3 - המקום הפיזי שלו

 זה לא תנאי הכרחי, אבל מומלץ לתת יתרון לעורך דין גירושין שיהיה נגיש, אחד שמשרדו קרוב אליכם פיזית, אחד שתוכלו לגשת אליו למעבר על הסכם הגירושין או לבירור נקודות שיש לשוחח עליהן. העדיפו עורכי דין הממוקמים באזור המרכז.

 #4 - אם לא חייבים לריב, אז אל תריבו

 עורכי דין שיש להם גם הכשרה כמגשרים, מבינים את החשיבות של מציאת "שביל זהב", שיאפשר ניסוח הסכם גירושין שיהיה מקובל על שני הצדדים וישרת אתכם לאורך זמן. מאידך, תהליך הגירושין, חלוקת הרכוש ובמיוחד הסדרי הראייה של הילדים - הם בעלי פוטנציאל ליצירת קונפליקט שלא תפתרו על פני שנים מרובות. אנחנו ממליצים על הפחתת קונפליקטים, תוך שמירה על האינטרסים שלכם. מצאו עו"ד שיעודד פשרות במקום שזה אפשרי, ולא ישלח אתכם זה בזה למלחמות שלא יסתיימו לעולם.

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים