חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 9 – 15 בפברואר 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר :  הורוסקופ: 9 – 15 בפברואר 2018

 

                                       הורוסקופ: 9 – 15 בפברואר 2018 / חוה מזר

 

טלה

שישי-שבת: נושאים שקשורים לחו"ל עשויים להעסיק אתכם והכימיה או שיתוף פעולה עם מישהו עשויים לעלות את מדד הציפיות שלכם. היבט הרמוני שייווצר בין ונוס לאוראנוס עשוי לבטא את היכולת ליצור קשרים קלילים ולא בהכרח מחייבים. ימי תחילת השבוע: תהיו עסוקים בענייני עסקים וקריירה. בהמשך השבוע מומלץ לגלות מידה גדולה של מעורבות חברתית.

 שור

התקופה הנוכחית עשויה להתרכז בענייני מעמד וקריירה. מיקום ונוס בבית החברתי שלכם עשוי להדגיש מגעים ברוכים. תוכלו לבנות לעצמכם בסיס טוב להתקדמות וכך להיכנס למסלול מסודר של עשייה. זהירות: הימנעו מאידיאליזציה שרק תיתן פתח לקשיים במימוש מאוויים, תקוות ורצונות. חשוב לכן להיות שקולים ומעשיים ולבדוק כל מידע בזהירות ובאחריות.

 תאומים

אפשר להרחיב אופקים, לתכנן נסיעות, לבנות קשרים עם חו"ל, ובעיקר לתכנן תוכניות לעתיד. ברגע שתתרחקו קצת מהשגרה הרגילה תרגישו פתוחים יותר להעז ולהתנסות. מומלץ לשלב עסקים עם הנאה. טיפ השבוע: שימו לב השבוע למצב של מסר כפול זה או אחר, שעלול להפריע למהלך חלק ותקין ולפגום בו. הימנעו מיחסים מהסוג שעשוי לסחוף לתקיפות ולנמרצות.

 סרטן

אתם זקוקים לאמפטיה ולתחושה של ביטחון. זוהי תקופה שבה אתם נוטים למצבי רוח ומונעים על ידי הרגשות. ייתכן שאתם מעמיסים על עצמכם יותר מדי מטלות ולוקחים ללב דברים המתרחשים סביבכם. חשוב להיות קורקטיים ורציונליים, במיוחד במה שקשור לכספים, עסקים וירושות. כדאי להיזהר משמועה לא נכונה שעלולה להגיע לאוזניכם ולגרום לשיקול מוטעה.

 אריה

ריכוז כוכבים מול מזלכם משפיע על חיי הרגש ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. מומלץ לשים לב לצעדים ולתוכניות העתידיות שלכם, להבחין בין עיקר לטפל ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. רעיון שיוצע דורש בדיקה יסודית. שמרו על טקט וגלו משנה זהירות במערכות יחסים רגישות. מומלץ לנסות ולראות דברים ומעשים מנקודת מבט מעשית.

 בתולה

ליקוי הלבנה, שהתרחש בשבוע שעבר, השפיע על בריאותכם וייתכן שגרר את הנטייה לעייפות הנפש. הקפידו על הרגלים נכונים, תזונה ומנוחה. מהשבוע הבא אתם עשויים להתחזק בהדרגה. בינתיים מלווה אתכם תחושה שעליכם להילחם על כל הישג, להתמודד עם ביקורת ולהוכיח את עצמכם שוב ושוב. תצטרכו להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם ולמתרחש סביבכם, שמרו על דיסקרטיות.

 מאזניים

השבוע מאפשר לבחון מחדש או לסיים תהליכי שינוי שלא העזתם לבצע. ניתנת לכם הזדמנות אמיתית לפעול, לשנות וליזום, שכן לבני המזל שביניכם יכול להיווצר מצב מבטיח שייתן לכם תקווה. במקביל, שימו לב, דברים שנאמרים עלולים להטעות ולגרום לקבלת תמונה שגויה של המצב. אל תנסו לחפות על מה שנדמה לכם כנקודת חולשה שלכם. ענייני רגשות ויצירה עולים מדרגה.

 עקרב

אתם במצב רוח הרפתקני ואידיאליסטי, מהסוג שעשוי לטשטש גבולות. חשוב בכל מחיר שהחשיבה שלכם תהיה מסודרת יותר, שיטתית, אחראית, מדויקת ומאורגנת. רק כך תוכלו להבליט את המקוריות ואת התעוזה שלכם. יש מביניכם גם כאלו שעסוקים בענייני כספים והשקעות. כוכב מארס עשוי להעיד על התעסקות יתר מהסוג שעשוי לסחוף לקונפליקט ולמריבות.

 קשת

אתם נמצאים בתקופה זורמת ולא משעממת כלל ועיקר, במיוחד לפעילים שביניכם. בימים שישי-שבת: אתם מרגישים שאתם זקוקים לשינוי באווירה. מומלץ להכין תכנית בילוי מלבבת. ימי תחילת השבוע: היו זהירים בענייני כספים והשקעות. תצטרכו להניח לרגע לרגש ולהתמקד בעשייה פרקטית, תכליתית ומחושבת. המחצית השנייה של השבוע: הצד התקשורתי עשוי להבליט אתכם.

 גדי

הגדי מסמל צמצום, מחסור וצורך להתייעל ולמנוע בזבוז, לכן מומלץ להפעיל רציונליות ושיקול דעת בענייני כספים והשקעות. נתונים לא נכונים ומבלבלים עלולים לגרום לכם לקבל החלטה שגויה ולבצע הערכה מוטעית לגבי צעד קיצוני ובלתי הפיך. השורה התחתונה - הימנעו מספקולציות. אתם נוהגים להעמיק כדי לראות את הפרטים הקטנים, שימו לב לעסקה לא שגרתית.

 דלי

אתם קורנים אנרגיה חיובית שתגרום לתשומת לב ולהתעניינות בכם. כדאי לפעול לקראת החדש, לתגבר את העצמאות ולהפסיק עם מה שאבד עליו הכלח. הירח החדש במזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע מרמז כי מומלץ לתפוס יוזמות יצירתיות ובנוסף, לרענן את הקיימות. שימו לב: בענייני כספים והשקעות יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים.

 דגים

ריכוז הכוכבים במזל דלי מקשה עליכם מבחינה בריאותית. מבחינה גופנית אתם מתעייפים די מהר, מתקררים ונדבקים במחלות חורף, אך אל דאגה, לקראת ה-19 בפברואר ואילך שוב תחזרו לעצמכם בהדרגה. קחו בחשבון שכוחותיכם מוגבלים, נסו לא להעמיס על עצמכם מאמצים רבים מדי. בינתיים יש צורך בשמירה על סודיות ברוב הנושאים שמעסיקים אתכם.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים