חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

לטפח את עור הגוף והפנים עם פירות וירקות

 

בזכות השיטה הייחודית שפיתחה לימור לרר משערי תקווה – הכוללת ערוץ יוטיוב פופולרי, לומדות נשים רבות לטפח בעצמן את עורן מבלי ללכת בתדירות גבוהה לקוסמטיקאית: חמר ירוק מחטא את העור, לימון עושה פילינג לשפתיים, גלטין ותה ירוק מסייעים לנפיחויות מתחת לעיניים

 

במקום לשמור על עור הפנים והגוף ועל השיער באמצעות קניית קרמים ומסכות יקרות, אפשר לרקוח בעצמנו מסכות טבעיות מחומרים פשוטים שניתן לרכוש בחנויות טבע – בשיטת "להיות הקוסמטיקאית של עצמך", שפותחה על ידי הקוסמטיקאית המומחית לאקנה לימור לרר. בעקבות ההתנכלויות מצד חבריה וחברותיה בתקופת ילדותה, כולל מכות שקיבלה מילד שנשלח על ידי חברתה הטובה, היא דואגת להעצים את ביטחונן של נערות ונשים – באמצעות טיפולים קוסמטיים ובמיוחד לטיפול באקנה שפוגע רבות בביטחונן העצמי של נערות.

לרר מסבירה כי הטיפולים הקוסמטיים הייחודיים שלה באמצעות שיטת "להיות הקוסמטיקאית של עצמך" שפיתחה בעצמה לא נעשים במקום הטיפולים הקוסמטיים, "משום שאצל קוסמטיקאית עושים פילינג עם חומרים יעילים יותר לתוצאות ובצורה יותר עדינה, ואילו הטיפולים שאני מציעה הם כמו לצחצח את השיניים מדי יום כאשר פעם בחצי שנה הולכים לשיננית לטיפול יותר מסיבי ואפקטיבי".

לרר תגלה בראיון עימה כיצד אפשר להכין מסכה שטובה מאוד לעור שמן, לכיווץ נקבוביות ולחיטוי עור הפנים – מחמר ירוק שאותו מערבבים עם מים ומורחים על הפנים, ותחשוף לפחות עשרה שימושים שונים שיש ללימון כחומר קוסמטי טבעי: ערבוב של לימון עם שמן קוקוס יוצר מסכה טבעית לשיער. לימון מעורבב בסוכר מעולה לטיפול פילינג לגוף שבעזרתו מסירים את תאי הגוף המתים ומרעננים את העור. לימון מעורבב עם דבש מסייע להוסיף לחות ורענון לעור הפנים, ומעולה לפילינג לשפתיים וגם לאמבט לרגליים. לימור לרר עושה שימושים נוספים בחומרים טבעיים בקוסמטיקה: מחמאת שיה מכינים חמאת גוף לשמירה על עור רענן ונעים, מג’לטין ותה וירוק יוצרים מסכה נגד נפיחויות – בעיקר מתחת לעיניים, מבננה ודבש עושים מסכה שמחדשת את העור ומוסיפה לו מים, ומדפי אורז טבולים בתה רגיל מכינים מסכת בד שאותה מניחים על הפנים ומחזירים באמצעותה את הלחות והרענון לעור הפנים – במקום לקנות כמה מסכות בד בעלות יקרה.

לרר, קוסמטיקאית מומחית לאקנה והסרת שיער, נשואה ואם לשלושה ילדים, תספר בגילוי לב בראיון עימה על מקרה תקיפה חמורה שעברה כשלמדה בבית ספר יסודי שבעקבותיו השתנו חייה לחלוטין. בילדותה – בעקבות המעבר של משפחתה למקום מגורים חדש – היא ניסתה להתערות בחברה ולהיות מקובלת, אך דווקא אז התחיל חרם מתמשך עליה. היא יצרה קשר חברי עם ילדה, שנחשבה עבורה לחברתה הטובה, ואחר צהריים אחד אותה חברה קראה לה לרדת מביתה לכניסה לבניין, שם חיכה לה ילד שהיכה אותה נמרצות. לרר: "גופי זעק מכאב. הרגשתי מושפלת ובעיקר חסרת ביטחון, וחזרתי הביתה רועדת כולי וממררת בבכי. לא הצלחתי לישון בלילות מרוב כאב ועלבון צורב. הייתי ילדה טובה מבית טוב, הוריי מעולם לא קיללו ואף פעם לא חוויתי אלימות בבית. גם הייתי ילדה ’חנונית’ שלא מחזירה. לצערי, בני כיתתי ניצלו זאת לרעה והתעללו בי".

לאחר מספר שנים, שבמהלכן כבר לא הייתה יכולה לסבול יותר שהיא יושבת לבדה במשך שעות רבות, "הרמתי ראשי לשמיים, התחננתי והתפללתי לאלוהים שיעזור לי לצאת מהחרם שנכפה עליי. כך גמלה בליבי ההחלטה שלמחרת אחזיר לכל מי שיכה אותי ובגדול". כשהלכה ברחוב ראתה מולה שוב את אותה חברה מלגלגת עליה בפני כל הילדים. היא התקרבה אליה, ליפפה את ידיה סביב צווארה וחנקה אותה. לימור: "הזהרתי אותה שלא תעז לקלל אותי יותר לעולם. המשכתי ללכת ונתקלתי בילדה אחרת, קיללה אותי וניסתה לשרוט את פניי. הפעם לא התבלבלתי, והחזרתי לה מכות נמרצות. מאז אותו היום אף ילד לא העז להתעסק איתי יותר".

בגיל 18, כשבילתה עם חבריה בחוף הים, העיר לה נער על הפצעונים השחורים באפה. פגועה מאוד, היא חזרה לביתה וקיבלה החלטה לטפל בעצמה בקביעות אצל קוסמטיקאית. לאחר שנהנתה מהתוצאות וחשה שינוי משמעותי גם בתחושה האישית, החליטה ללמוד את המקצוע. היא התחילה לעבוד אצל הקוסמטיקאית שטיפלה בה כנערה, ומאוחר יותר הקימה קליניקה משלה ליופי ולטיפוח ביישוב שערי תקווה.

כאמור, לרר פיתחה עבור נערות ונשים ברחבי הארץ שיטה ייחודית בשם: "להיות הקוסמטיקאית של עצמך". זאת מתוך רצון אמיתי להעניק לנשים רבות ככל האפשר מידע, שבעזרתו יוכלו לטפל ולטפח את עורן בעצמן בקלות ובפשטות, והכל בעלות מזערית, וכך בעצם יוכלו להגיע לקוסמטיקאית בתדירות נמוכה יותר. לצורך כך היא פתחה ערוץ יוטיוב פופולרי, שהסרטונים הרבים בו זוכים לצפיות רבות. היא גם עושה שיתופי פעולה עם יוטיוברים מוכרים. לרר קיבלה תגובות רבות מנערות ומנשים, שהודו כי בעקבות הצפיות בסרטונים שלה הן מקפידות לטפח באמצעות חומרים טבעיים את עור הפנים ועור הגוף.

את לא חוששת לחשוף את הסודות שלך כקוסמטיקאית?
"נשים רבות מגיעות לקוסמטיקאית לעתים רחוקות – פעם בחצי שנה או שנה, אבל זה לא מספיק כדי לשמור על העור, מכיוון שמי שלא מטפלת בעור שלה באמצעות קוסמטיקאית לא תטפח את העור שלה גם בבית. בקליניקה אני משתמשת במכשור של טכנולוגיה מתקדמת, ואילו בעזרת סרטוני הווידיאו אני נותנת תמיכה לנשים ולנערות כיצד לטפל בעצמן בין טיפול לטיפול, ממליצה להן איזה קרם למרוח וכיצד לתחזק את עורן באמצעים פשוטים, ומדגימה להן באופן ברור מאוד איך עושים זאת בצורה נכונה".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים