חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יהוד: כל כך נעים לראות גן... פתוח...

 

עיריית יהוד מונוסון פתחה את הגינה הציבורית החדשה בפינת הרחובות מקלב והרצל ביהוד מונוסון לרווחת ציבור התושבים. ילדים והורים רבים גדשו את הגינה ביום הפתיחה ונהנו ממגוון המתקנים החדשים והצבעוניים הפזורים בה

 

הגינה החדשה הינה חלק  מהתוכנית העירונית  הרחבה להרחבת השטחים הירוקים בעיר. כיום נמצאים בתכנון מתקדם גם פארק ארכיאולוגי רחב ידיים ועוד גינות שונות ברחבי העיר.

ראש העיר יעלה מקליס שליוותה מקרוב את תהליך בניית הגינה התרגשה מאד ואמרה כי, "הקמת גינה חדשה עבור התושבים היא תמיד רגע מרגש. התושבים שלנו זכאים ליהנות מגינות ציבוריות מטופחות וראויות, וזהו אחד התחומים, אותם אני מובילה מאז ראשית כהונתי.  בתכנונו של הגינה החדשה הושקעה מחשבה מעמיקה ואני בטוחה כי התושבים ייהנו מגינה מטופחת ויפה. אנו נמשיך לעבוד למענכם, לשפר את חזות העיר ולהרחיב את השטחים הירוקים, כי מגיע לכם ליהנות מגינות ציבוריות מטופחות וראויות".

עוד הוסיפה ראש העיר כי, "אני מודה לכל הגורמים שעמלו  ולקחו חלק בתכנונה והקמתה של הגינה שלנו. לעובדי אגף ההנדסה ואיכות הסביבה וכמובן לנציגי התושבים שלקחו חלק בבחירת מתקני הגן".

יש לציין כי מאז היבחרה לתפקיד הובילה ראש העיר יעלה מקליס תכנית מקיפה לשדרוג כל הגנים הציבורים ברחבי העיר. במסגרת התכנית שופצו וחודשו  גינות ציבוריות,  נצבעו ותוקנו מתקני המשחק בגינות, הותקנה הצללה איכותית ודשא סינטטי ובימים אלה אף משודרגים מתקני הכושר בגינות ברחבי העיר.

תושבים רבים שהגיעו לגינה הציבורית החדשה שיבחו את העירייה ואמרו שהם חיכו לגינה ציבורית יפה ומטופחת מעין זו כבר שנים רבות.

הגינה תוכננה ביוזמת העירייה ע"י משרד "מוריה סקלי",  המתמחה בעיצוב אדריכלות נוף של שטחים ציבוריים, תוך שילובה באופן הרמוני בנוף העצים וצמחי הנוי הקיים במקום. הגינה החדשה תוכננה כרחבה ציבורית גדולה כשבמרכזה מתחם משחקים חדשני ומעוצב עבור ילדים ופעוטות. במתחם שולבו פינות ישיבה וספסלים לרווחת מבקרי המקום.  נציגי תושבים לקחו חלק בהליך בחירת מתקני משחק לגינה הציבורית ובחנו יחד מספר הצעות של חברות המתמחות בתחום. זאת במסגרת מדיניות של העירייה שנועדה לשלב תושבים בתהליכי קבלת החלטות שמעניקים להם הזדמנות לחוות את דעתם בסוגיות, שמשפיעות על שגרת היום העירונית.
 
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים