חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

כנס הסברה לפרויקט מחיר מטרה במודיעין

 

פרויקט מחיר מטרה במודיעין מכבים רעות יוצא לדרך. בשדרה המרכזית של העיר, שדרות החשמונאים, ייבנו בשלוש השנים הקרובות 695 יחידות דיור, מתוכן 524 דירות במחיר מוזל במסגרת פרויקט ’מחיר מטרה’. בסוף החודש, יתקיים כנס הסברה

 

פרויקט מחיר מטרה במודיעין מכבים רעות יוצא לדרך. בשדרה המרכזית של העיר, שדרות החשמונאים, ייבנו בשלוש השנים הקרובות 695 יחידות דיור, מתוכן 524 דירות במחיר מוזל במסגרת פרויקט ’מחיר מטרה’. הפרויקט כולל 9 בניינים בני 12 קומות כל אחד, ו-7 בניינים בני 6 קומות כל אחד, כאשר תמהיל הדירות יהיה של דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. חברות הבנייה שייבנו את הפרויקטים הן אזורים, אלמוג, אשדר, גיא ודורון, מרדכי אביב ופרץ לוזון.
כנס הסברה גדול לקראת יציאת הפרויקט לדרך יתקיים ביום שני 26.9 בשעה 19:30 בפארק ענבה. בכנס ישתתפו ראש העיר, חיים ביבס, מנכ"ל משרד השיכון, אשל ארמוני, ואנשי משרד השיכון שיציגו את הקריטריונים ודרכי ההרשמה לפרויקטים השונים. מחיר מטרה הוא יוזמה משותפת של משרד השיכון, רשות מקרקעי ישראל ועיריית מודיעין מכבים רעות למכירת דירות מוזלות עבור זוגות צעירים בעיר.

עיריית מודיעין מכבים רעות רואה חשיבות רבה ביצירת פרויקטים לדיור בר השגה בשטחה, ולאחר פרויקטים מוצלחים בשכונת הכרמים והציפורים, נמשכות יוזמות דומות גם במרכז העיר ובשכונות העתידיות. מחיר הדירות שנקבע במכרז הוא 11,200 שקלים למ"ר. המשמעות היא שהמחיר המוערך של דירת 3 חדרים בגודל 85 מ"ר הוא כמיליון שקלים, המחיר המוערך של דירת 4 חדרים בגודל 100 מ"ר הוא כ-1.2 מיליון שקלים והמחיר המוערך של דירת 5 חדרים בגודל 120 מ"ר הוא כ-1.4 מיליון שקלים.

המחיר הסופי של הדירות ייקבע לאחר השלמת התכנון ומתן היתרי בנייה, כאשר למחיר המחושב יתווספו גם תמחור של מרפסות, חניות ומחסנים לפי גודלם לכל דירה. בהגרלות רשאים להשתתף חסרי דירה ולראשונה גם משפרי דיור, משפחות בכל גיל ורווקים מעל גיל 35. בשונה מהגרלות קודמות, אין משמעות למספר ילדים או לגובה ההכנסה של משפחה.

המע"ר - מבט כללי בהדמייה

ראש העיר, חיים ביבס: "פרויקט מחיר מטרה בשדרות חשמונאים הוא בשורה משמעותית לצעירים שמקבלים הזדמנות לרכוש דירה במחיר של למעלה מחצי מיליון שקלים מתחת למחיר השוק כיום. 524 זו כמות גדולה מאוד של דירות הנותנת מענה לתושבים רבים ולזוגות צעירים שיכולים לבנות את ביתם ועתידם בעיר. אני מזמין את כולם להגיע לכנס ההסברה בו נציג את הפרויקטים, הקריטריונים המלאים ודרכי הרישום אליהם."

חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ: "אנחנו ממשיכים במרכז הצעירים לתת סיוע ושירות לזוגות צעירים בתחום הדיור. הכנס יתקיים בפארק ענבה על מנת לתת אפשרות לכולם להגיע ולשמוע. בפרויקט זה הרישום להנפקת תעודות הזכאות נעשה ברובו באופן מקוון באינטרנט, וכך גם הרישום להגרלות, אך עדיין אנחנו נסביר בכנס את כל התהליך ומה נדרש אליו, כאשר בהמשך יתקיים גם יריד הנפקת תעודות בעיר לכל מי שלא יכול לעשות זאת באתר ונדרש למסמכים או מידע נוסף."

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים