חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יהוד מונוסון: תעודת הערכה לצפריר טירן

 

המורה המלמד בבית הספר ”היובל”  בעיר, זכה לאחרונה בפרס מטעם קרן רקנאטי-קופ-רש”י למורים יזמים

 

ראש העיר יעלה מקליס העניקה בישיבת המועצה האחרונה תעודת הוקרה והערכה למורה צפריר טירן מבית הספר "היובל". טירן,  זכה לאחרונה בפרס מטעם קרן רקנאטי-קופ-רש"י על עשייתו לעידוד הסקרנות ללמידת תחומי דעת דרך הקנית שירים בשיעור המוסיקה.

ראש העיר יעלה מקליס אמרה בטקס החגיגי כי היא שמחה וגאה שיש בעיר יהוד מונוסון מורים שרואים בעבודתם שליחות. "עיריית יהוד מונוסון רואה בחינוך הדור הבא ערך עליון ולכן משקיעה משאבים רבים על מנת לקדם את התלמידים בכל דרך אפשרית, ובזכות מורים מעולים כמו טירן צפריר מערכת החינוך העירונית שלנו נמצאת במגמת שיפור מתמדת.  המורה צפריר טירן הביא כבוד וגאווה לעיר שלנו ואני גאה שהוא משתייך לצוות אנשי החינוך של העיר שלנו".

צפריר טירן שהתרגש מאד מקבלת תעודת ההוקרה סיפר לחברי המועצה ולקהל שגדש את אולם המליאה כי הוא מלמד את תלמידיו שירים שונים ובאמצעות השירים מצליח לגעת בתחומי ידע שונים כגון  מדעים, גאוגרפיה  אהבת ארץ ישראל ועוד. השיר הופך לפלטפורמה לימודית מיוחדת באמצעותו הופך הלימוד למעניין ומאתגר הרבה יותר.

מהנהלת קרן רקנאטי-קופ-רש"י למורה היזם, שהעניקה לצפריר טירן את הפרס נמסר כי, "בטוחים אנו שהכרה זו תעודד מורים נוספים בעירכם לפעול כיזמים המפתחים היבטים ייחודיים ומענים אפקטיביים למציאות מורכבת ומשתנה בבית הספר, למען קידום ההישגים הלימודיים והחינוכיים של תלמידיהם ולקידום מערכת החינוך בישראל".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים