חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

פותחים עונה בהיכל התרבות

 

השבוע נפתחה באופן רשמי עונת המנויים התשיעית של היכל התרבות עם יותר משלושים סדרות מנויים והיצע גדול של מופעים איכותיים.

 

 השבוע נפתחה באופן רשמי עונת המנויים התשיעית של היכל התרבות עם יותר משלושים סדרות מנויים והיצע גדול של מופעים איכותיים. תושבי העיר שביקרו השבוע בהיכל זכו לקבלת פנים מתוקה במיוחד בצורת שוקולד שחולק לכל אורח לכבוד הפתיחה החגיגית.

על בימות היכל התרבות צפויים להעלות העונה, סדרות חדשות וייחודיות לצד סדרות וותיקות ומצליחות וכן מופעים מוזיקליים מהארץ וחו"ל, החל מלהקת המחול  LORD OF THE DANCE, הזמרת דקלה, ופבלו רוזנברג שיגיעו בדצמבר, דרך עברי לידר שיגיע בינואר ועד למופע משותף של גיא ורועי זוארץ, קובי אפללו, דוד ד’אור, גלי עטרי ואמנים נוספים שיופיעו בהיכל התרבות עד חודש מאי. כל זאת לצד הצגות התיאטרון המוכרות של הקאמרי, הבימה, בית ליסין תיאטרון חיפה, תיאטרון באר שבע ועוד, הצגות ומחזות זמר לילדים ולכל המשפחה, ערבי זמר, קונצרטים, רסיטלים, סרטי טרום בכורה, מופעי סטנד-אפ ומפגשי העשרה.

השנה נפתחה סידרה ייחודית למודיעין מכבים רעות בשם "נשים גדולות מהחיים" בה ישתתפו נשים שפרצו דרך בהתמודדותן עם אתגר חייהן והטביעו חותם בעשייתן. בין המשתתפות מיקי חיימוביץ, לוסי אהריש, פסקל ברקוביץ, ליהיא לפיד וסיון רהב מאיר.

בהיכל מציעים לא רק ליהנות מאומנות אלא גם ליצור אומנות, כאשר גם השנה יוכלו תושבי  העיר ליהנות מבילוי מסוג אחר, כזה שמשלב ציור, מוזיקה, אוכל ושתייה במסיבה יצירתית בה כל משתתף חוזר הביתה עם יצירה מקורית בהשראת היצירות של האמנים הגדולים.

 

חבר המועצה ויו"ר עמותת מופעים, שמעון גואטה: "אנו פותחים השבוע את עונת המנויים התשיעית של ההיכל התרבות. השקענו רבות על מנת להביא למודיעין מכבים רעות הצגות ומופעים מהארץ ומחו"ל ואכן צפויים להעלות על בימת ההיכל מופעים מהשורה הראשונה. אני מזמין את תושבי העיר לבוא וליהנות ממגוון תרבותי עשיר קרוב לבית בין אם במסגרת מנוי ובין אם ממופעים בודדים."

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים