חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה: ביקור מנכ”לית תכנית קרב

 

יונית יעקובוביץ’ וצוותה הגיעה לביקור באור יהודה ופגשה את תלמידי סביונים, אלונים ושיזף. במסגרת התכנית מקבלים התלמידים שעות תוספתיות שבמהלכן הם לומדים חקלאות, מוסיקה, מחול, מוסיקה ועוד 

 

מנכ"לית תכנית קרב, יונית יעקובוביץ’, ביקרה בשבוע שעבר באור יהודה לסיור למידה שממנו התרשמה מהפעילות הענפה של התכנית ברחבי העיר וראתה כיצד היא עונה לצרכים הייחודיים שעולים מהשטח. במהלך היום ביקרה יעקובוביץ’ וצוותה יחד עם ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, מנכ"ל העירייה, עופר תודר, ומנהלת אגף החינוך, תמר חכימי, בשלושה בתי ספר בעיר: שיזף, אלונים וסביונים, וגם בעירייה עצמה. בסיור השתתפה גם רכזת קרב היישובית שמלווה את בתי הספר, עופרה דלמן.

המפגש כלל צפייה בשיעורים שהתקיימו בבתי הספר שבמהלכם למדו הצוותים כיצד משתלבת תכנית קרב במארג הבית ספרי. במפגש בעירייה התקיים דיון על התהליכים הבית ספריים עם מנהלי בתי הספר ונדונו אפשרויות לקיים פרויקטים כלל עירוניים.

תכנית קרב מקדמת איכות, מקצועיות וחדשנות המתבטאות ביחידת ההערכה, מידע ומדיה שעוסקת בהערכת תכניות, פרויקטים ותהליכים ארגוניים, כמו גם מערכת פיתוח. במסגרת התכנית מקבל כל תלמיד בחינוך היסודי שעות תוספתיות בנושאי העשרה כמו חקלאות, מוסיקה, מחול, בעלי חיים, ועוד.

תמר חכימי, מנהלת אגף החינוך, סיכמה את הביקור: "שמחנו לשוחח עם הילדים ולשמוע מהם על כך שהם אוהבים את שיעורי קרב שחושפים אותם לתחומים מגוונים שהם לא היו נחשפים אליהם בהכרח לולא התכנית. גם מנהלי בתי הספר מעידים על ההצלחה של התכנית שחושפת את התלמידים לתכניות פנאי משמעותיות המאפשרות הרחבת ידע והעשרה".

צילומים: דן בק – תכנית קרב

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים