חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה: תקציב העירייה 273.5 מיליון שקל

 

תקציב בשנה הקרובה גדל ב-16.5 מיליון שקל, כאשר תחום החינוך יתפוס שליש מתקציב העירייה ויגיע ל-90 מיליון שקל.

 

 התקציב בשנה הקרובה גדל ב-16.5 מיליון שקל, כאשר תחום החינוך יתפוס שליש מתקציב העירייה ויגיע ל-90 מיליון שקל. ראש העיר, ליאת שוחט: "אנו ממשיכים בהשקעה רוחבית במגוון תחומי החיים על מנת להמשיך לעמוד ביעדים שהצבתי, וכדי להגדיל את סל השירותים לתושבים ובעיקר להפוך את אור יהודה למקום האטרקטיבי ביותר בגוש דן"

תקציב עיריית אור יהודה אושר בשבוע שעבר בישיבת מועצת העיר ויגיע ל-273.5 מיליון שקל. התקציב גדל ב-16.5 מיליון שקל, כאשר עיקר הגידול מגיע בתחום החינוך. חלקו של תקציב החינוך מסך התקציב הכללי הוא שליש ומגיע ל-90 מיליון שקל. תחום הרווחה תופס גם הוא חלק מרכזי בתקציב לשנה החדשה, ומגיע ל-48.6 מיליון שקל (כ-18 אחוז).

במסגרת הישיבה, הצביעו חברי מועצת העיר פה אחד בעד אישור התקציב עליו עבדו במהלך החודשים האחרונים מחלקת הגזברות בעירייה בראשות רו"ח גיל גבריאל.

במהלך השנה הקרובה יתבצעו מגוון פרויקטים לרווחת התושבים, כשהנושאים המרכזיים שעומדים על הפרק הם שדרוג מוסדות החינוך בעיר, העלאת הישגי התלמידים באור יהודה וטיפוח ערכי המצוינות באמצעות תגבורים במקצועות המתמטיקה, האנגלית והמדעים, הכנסת תכנית מיל"ת (יום לימודים ארוך) לכל גני הילדים בעיר, מיתוג בעיר באמצעות חיזוק תחושת השייכות והגאווה של תושבי אור יהודה, חתימה ויישום הסכם גג שיאפשר שיווק של אלפי דירות חדשות ובמקביל השקעה בתשתיות של העיר הקיימת יחד עם קידום תכניות התחדשות עירונית, וטיפוח חזות העיר באמצעות פרויקטים לשדרוג המרחב הציבורי.

ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, ציינה: "שנת התקציב 2016 הייתה מאתגרת מאוד ולוותה בביצועם של עשרות פרויקטים שנועדו לשפר את חיי התושבים במגוון תחומים. נכנסתי לתפקידי כאשר התקציב של 2016 היה מגובש וכדי לעמוד במסגרת הזמנים הקבועה בחוק, ביצענו בו מספר שינויים קטן אך משמעותי. עם הכניסה לשנת 2017 אנו ממשיכים בהשקעה רוחבית במגוון תחומי החיים על מנת להמשיך לעמוד ביעדים שהצבתי, וכדי להגדיל את סל השירותים לתושבים ובעיקר להפוך את אור יהודה למקום האטרקטיבי ביותר בגוש דן".

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים