חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

חם באירופה - יעדים לחופשת החורף הבאה שלכם

 

הטמפרטורות צונחות וגם מדינת ישראל החמימה והיבשה מרגישה לפתע מה הוא חורף אמיתי. עם זאת, יש מי שהחורף הישראלי לא ממש מדגדג אותו בעוד הקור האירופאי נשמע אטרקטיבי הרבה יותר.

 

הטמפרטורות צונחות וגם מדינת ישראל החמימה והיבשה מרגישה לפתע מה הוא חורף אמיתי. עם זאת, יש מי שהחורף הישראלי לא ממש מדגדג אותו בעוד הקור האירופאי נשמע אטרקטיבי הרבה יותר. ללא ספק אירופה החורפית קרה מאוד ולעיתים רבות גם לבנה למדי, אבל מי שרוצה לצאת לחופשה דווקא בזמן הזה יגלה שיש לא מעט יעדים מושלמים שאליהם ניתן לטוס גם עם מעיל ומטריה.

ברלין

ברלין מככבת בישראל בעיקר כיעד אטרקטיבי עבור הצעירים שמחפשים עיר זולה ונעימה לגור בה, אבל גם מי שלא מחפש דירה חדשה בארץ זרה ימצא בה לא מעט עניין. כשהשלג נערם והאוויר הקפוא חודר לעצמות אפשר תמיד להתחמם באחד המוזיאונים המרתקים, ליהנות ממופע מלהיב או להצטרף למסיבה לוהטת באחד המועדונים בעיר. בין לבין תוכלו לחזות במבנים היפהפיים ובאקשן שלא נגמר. יתרה מכך, בתקופה שבה ניתן להזמין טיסות לברלין במחירים אטרקטיביים למדי יישאר לכם גם תקציב לשופינג, עוד דרך מעולה להתחמם.

לונדון

על אף התפיסה לפיה לונדון קפואה וגשומה לאורך כל השנה, האמת לא דרמטית כפי שנדמה לכם. למען האמת, החורף הבריטי לא רחוק מזה הישראלי, וגם שם יצנחו הטמפרטורות ל-6 עד 8 מעלות, בדומה לימים הקרים אצלנו. אם כן, אין סיבה שלא תנצלו את התקופה הנפלאה הזו, וגם את המחירים של  טיסות ללונדון, ותצאו לגלות תרבות, היסטוריה וממלכה אחת קסומה. אגב, דווקא אחרי חג המולד תגלו לא מעט סיילים שיהפכו את הטיול שלכם לחוויית קניות משובחת.

פריז

בין אם אתם מעריצים גדולים של טיולים רומנטיים וגם אם אתם יוצאים לחופשה עם כמה חברים טובים, פריז היא יעד נפלא. בקתדרלת נוטרדם מתקיימים מופעים מוזיקליים שמחממים את הלב ואת הנפש, מוזיאונים יחממו גם את הידיים הקפואות ובכל אחת מהמסעדות כאן יוגש לכם סיידר חם, מרק בצל לוהט וגם מאפים טריים כיאה למטבח הצרפתי.

פראג

מדהים לגלות שגם כשהעיר מתמלאת לבן היא עדיין מצליחה לסקרן ולמשוך אליה תיירים רבים מכל קצוות תבל. אולי זה בגלל המראה הקסום שלה, כשגגות המבנים נעשים לבנים וטהורים, ואולי משום שאין הנאה גדולה יותר מאשר ללגום בירה מקומית משובחת בזמן שפתיתי השלג ממלאים את הכיכר. כך או כך, פראג היא חוויה של ממש בכל ימות השנה, ובעיקר בחורף, וכמו בכל יעד אחר באירופה – גם כאן הקניון ומרכזי המסחר הם המקומות החמים ביותר בעיר.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים