חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 24.2 עד 2.3

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  24.2-2.3.17

 

תחזית שבועית:  24 בפברואר – 2 במרץ 2017

 

טלה

שישי מומלץ לבילוי חברתי. ליקוי חמה טבעתי בראשון-שני עשוי להיות רגיש עבורכם מבחינה בריאותית. אלה עשויים להכביד בעניינים רגישים שאינם מתנהלים על מי מנוחות. בשל הצמידות של מארס ואוראנוס במזלכם כדאי שתתנהלו בזהירות ולא תסתכנו כלל. סגלו ותרנות ופשרנות ביחסכם לבני הזוג ולסביבה בכלל זה. הליקוי מקשה פיזית ובנוסף עשוי לעודד מגעים חתרניים.

 

שור

ליקוי חמה בימים ראשון-שני עשוי לעודד ענייני חברות וחברה. עם זאת, חלק מכם יחושו חולשה ועייפות ותחפשו דרך להחזיר לעצמכם את השקט הפנימי. כדי לאפשר תפקוד נבון וחכם צריך להיזהר לא להיכנס למצבי מתח. לקראת יום חמישי דברים יתחילו לזוז ולהתקדם לכיוון הרצוי לכם. כדאי לכם לחדש קשרים, להכיר אנשי מפתח ולהימצא בתנועה חברתית מתמדת.

 

תאומים

ליקוי חמה טבעתי בימים ראשון-שני עשוי להקשות בענייני עבודה וקריירה. בקשרים מקצועיים ובינאישיים אל תמהרו לתת אמון, שכן הנסתר רב על הנגלה. מישהו שתיצרו איתו קשר ידידותי עלול להתגלות מאוחר יותר כבעל אינטרסים שלא הייתם מודעים להם. שלישי-רביעי: יש לכם אפשרות לבלוט ולהבריק, תוכלו לבטא את עצמכם בחופשיות ולהגביר את הקסם האישי שלכם.

 

סרטן

ענייני חו"ל ומסעות למיניהם עשויים לאפיין את ימי תחילת השבוע. היו פתוחים יותר לאפשרויות והיו נגישים תקשורתית וחברתית. מצד שני, הליקוי בתחילת השבוע עשוי להגביר את הרגישות והפגיעות. יש לכם חיבה לנוסטלגיה ותחושו צורך רב בביטחון. מיקום הכוכבים עשוי להכביד בענייני עבודה וקריירה, מה שהופך יחסים מסוימים לרגישים ופגיעים יותר. אם זוהי תחושתכם המתינו לשבוע הבא.

 

אריה

שישי מומלץ לבילוי חברתי. הפגינו יצירתיות ומקוריות והפתיעו את הסביבה. ליקוי חמה בימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. נראה שמישהו אינו נוהג איתכם בגילוי לב. כדאי שתתנהלו בזהירות ולא תסתכנו כלל. שלישי-רביעי: עשויים להיטיב עימכם. זה הזמן לפלרטוט וחיזור. מנגד, אתם רשאים להפליג בחלומות בהקיץ, אך באותה הנשימה חשוב לחזור מהר למציאות.

 

בתולה

אתם חשים שההתמודדות עם היומיום לא פשוטה והדרישות מכם רציניות יותר, מה שהופך אתכם לפסיביים ולפחות נמרצים. ליקוי חמה מול מזלכם בראשון-שני עלול להכביד עליכם,  ולהקשות בהתמודדות שלכם עם הסובב אתכם. בחודש אדר אנשים מצפים להפתעות, גם אם אינם מודעים לכך. ארגנו את חייכם בצורה שתאפשר להסיר מליבכם דאגה ונקטו גישה שכלתנית לגבי מהלכים עתידיים.

 

מאזניים

ליקוי חמה בימי תחילת השבוע: חשוב לכם שהאנרגיה סביבכם תאפשר תפקוד בריא ומאוזן. חשוב שתתכוננו אליו היטב ושלא תעמיסו על עצמכם מטלות, זאת כדי לא לפגום באיזון האנרגטי שלכם. הליקוי עשוי ליצור מצב הפכפך, כך שהלא צפוי עשוי לפגוע בנקודה רגישה. דברים עלולים לצאת מהקשרם ולהתפרש אחרת מכפי שהתכוונתם. הבהירו את כוונתכם ואל תאפשרו לאי-הבנות להתהוות.

 

עקרב

ימים אלה תובעים מכם אחריות, איפוק ושיקול דעת. הצורך שלכם להיות בתנועה בולט במיוחד. אינכם יכולים לשבת בשקט לאורך זמן, אולם בהשפעת ליקוי הירח בימי תחילת השבוע מוטב להיזהר ולא לנסוע למקומות מסוכנים. כדאי שתקדישו תשומת לב לפרטים הקטנים ושלא תסתפקו בידע כללי. ייתכן שליקוי הירח עשוי להשפיע עליכם אנרגטית. השורה התחתונה - שימרו על פרופורציות.

 

קשת

זהו שבוע מועד של פערים בין ציפיות למציאות ויוגברו מעורבותכם ורגישותכם לגבי הקורה סביבכם. האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי תחילת השבוע. מנגד, היזהרו במהלך השבוע מתחושת בלבול וערפול, חוסר החלטיות וקושי בענייני דיומא. טיפ השבוע: זוהי תקופה מעורבת. מצד אחד אידיאלית, מצד שני דינמית ולעיתים פרועה ועצבנית. לפיכך עליכם למצוא את האיזון בין שניהם.

 

גדי

אתם מתבססים, יוצרים קשרים חשובים ומתקדמים בנחישות להשגת יעדים. הדברים לא יקרו מהר אבל בנייה הדרגתית תהיה חשובה לאין ערוך בהמשך. מנגד, השפעת הערפול של מזל דגים דורשת מכם הגדיים לחשוב לא רק לעומק אלא גם בראייה רחבה של הדברים, חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה. זיכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם.

 

דלי

ליקוי חמה טבעתי מתרחש בימי תחילת השבוע בבית הכספים וההשקעות שלכם. הקונפליקט שבין הכוכבים ישפיע על ענייני דיומא, כספים ועסקים. רכוש, מקורות הכנסה, השקעות ורווחים דורשים קבלת אחריות, כך שהלא צפוי יוצר מצב הפכפך ועשוי לפגוע בנקודה רגישה. חשוב השבוע לסגל שיקולים שכלתיים, ואם אפשר להימנע  מהחלטות חשובות. חכו לשבוע הבא.

 

דגים

השבוע דורש איזון ושיקול דעת. לכן יש לבחור בראייה מעשית, כנה ואמיתית, כך שלא מוכרחים לבחור בהסתכלות המשקפת את חוסר היציבות ואת הראייה הדו-משמעית שמתלווית אליה. נפטון, שליטתכם, בצמידות לשמש-ירח במזלכם מגביר את רגישותכם ומקשה על קבלת החלטות חשובות, אך עשוי לסמן מפנה לטובה מבחינה יצירתית ואמנותית שבו יש אפשרות לבלוט ולהצטיין.

 

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03   כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים